xbox360 hajos

Discussion in 'Xbox 360' started by jusa38, Mar 22, 2009.

1. jusa38

jusa38 Guest

Moro nyt se sitten viimein hajos.Kyllä se kestikin oli ensijulkaisu boxi.Mutta asian ytimeen mikä on tänhetkinen boxien kestävyys tilanne.Kannattaako ostaa tommonen pro malli?
    Onkone nykyään hiljasempia,vähemmän virtaavieviä?

2. HenkkaX

HenkkaX Member

Trophy Points:
    11
    Itse ostin koneen viime elokuussa ja on se kestäny kyllä ihan hyvin, mutta mulla on ollu vaan paljon jumittumista joidenkin pelien kans ja käyny pari kertaa huollossa mut muuten ihan hyvin on toiminu. Mun kavereilla on kyllä toiminu tosi hyvin ostohetkestä saakka. Toi nykyinen laite ei kyllä mahda paljon edeltäjäänsä hiljaisempi olla mutta siedettävällä tasolla tuo melu on kuitenkin pysynyt.

3. jusa38

jusa38 Guest

Elikkä kone samaa tasoa mitä ollutkin julkasusta lähtien?
    No pistin tommosen halo paketin tilaukseen.Toivottovasti tulis kestävä yksilö.

4. CheG

CheG Member

Trophy Points:
    16
    Toinen Boxi jo menossa. Ensimmäinen kävi kaksi kertaa huollossa ja viimein kun takuu loppui, hajosi DVD-asema. Oli "pakko" ostaa uusi, kun on noita kalliita pelejä tullut hankittua. Minulla ainakin luotto xboxiin aika heikko.

5. thejammy

thejammy Regular member

Trophy Points:
    46
    taitaa aika pitkälti vaikuttaa kuinka paljon pelaa. itselläni ollut aktiivikäytössä ( lähes joka päivä useita tunteja julkaisusta lähtien) ja nyt on kolmas boksi menossa. tietenkin tuohon viakuttaa myös marsin asema veenukseen....

6. infinitus

infinitus Member

Trophy Points:
    16
    Kylhän noi Jasperin emolla varustetut xboxit alkaa olemaa aika varmoja pelejä. Eikä Falconeitakaan ole tullut kuulemma huoltoon enää montaa prosenttia mitä huoltomiehen kanssa juttelin.
    Itse ostin Jasperin viikko sitten ja modasin sen samantien.

Last edited: Mar 23, 2009

Share This Page