Päivää! Eli uutta kovoa boksiin olis tarkotus lähi tulevaisuudessa (kuukauden sisällä) ostaa, mutta ei helkkari kun tästäkin pitää niin hankaalaa tehä. Ensin olin siinä ajatuksessa että 120gb kovon ostan ja kävin prismassa yksi iltapäivä kattelemassa ja niitä löytys hyllystä ja hintaa 120€, bonuksilla vähän takas periaattella ostoon. Mutta kun ei, 200€ oli hintaa ja ihmettelin että miten se niin paljon voi maksaa. Olin kuulemma väärää lappua katsonut, eipä tullu kauppoja siitä. Sitten seuraavaksi netti kauppoja selaamaan, 120€ keskimäärin hinta, mutta joka paikasta loppu ja tulee jos tulee. Sitten mieleen juolahti ajatus että jos ostaisin super eliten ja möisin nykyisen pron pois n.150€ olisiko siinä sitten mitään järkeä? Eli tiivistettynä, odotanko että noita 120gb levyjä saa taas ostettua n.130€ posteineen vai ostaakko super elite ja myydä nykyinen pois?
Ei todellakaan kannata ostaa 120 gigan kovalevyä erikseen tuolla hinnalla. Esim. Verkkokauppa.com myy Elite konsolia kahdella pelillä hintaan 219e. Jos saat jollekin myytyä vanhan konsolisi 150e, niin tuolle uudelle paketille ei tulisi hintaa kuin 70e sisältäen postikulut. Toinen vaihtoehto olisi tilata tämä. Hintaa 50e postikuluineen. Itse olen muutaman kerran tilannut tuolta tavaraa ja aina on tullut mitä pitikin. Nuo kovot eivät tosin ole aitoja Microsoftin tuotteita, mutta ainakin vielä toimivat kuten aidotkin...
Joo, eli sitä kovoa ei erikseen kannata ostaa. Mutta mutta sitten elite vai super elite, kumman sitten ostaa, 2 langatonta ohjainta sekä suurempi kovo kummiskin houkuttais. Tuota tarvike kovoa en varmaankaan lähe tilaamaan, kun jostain luin että micro$oft on tekemässä patchiä mikä ajais toiminta kyvyttömäksi kaikki muut paitti heitin omat kovot. Mutta pitää harkita, kiitos viestistä!
Tuo on ihan itsestäsi kiinni. Langattoman ohjaimen voi ostaa aina erikseenkin vaikkapa huuto.netistä uutena n. 30e. Jos kuitenkin tunnet tarvitsevasi tuota isompaa kovoa, niin sitten tuo Super Elite on ihan hyvä vaihtoehto.