Xboxini on alkanut takkuamaan dvd leffoja katseltaessa. Noin puolenvälin jälkeen levyt alkavat jumittamaan ja tämän tekevät aidot ja dvd-r levyt. Mahtaako asema olla kypsä vai onkohan lukupää ongelma?
linssi luultavasti likainen. En tiedä kyllä miten tuo Xboxin puhdistus tapahtuu (ei ole ollut tarvetta vielä siihen). Kyllähän siihenkin varmaan on jossain englannin kielinen opas (google tietää).
Tossa on Philips DVD-aseman [bold]avaamis[/bold] ohje ja kyllähän se toimii samalla lailla muissakin dvd-asemissa http://xhackerbox.com/?page=artikkeli_show&id=24 Mutta suosittelisin mieluummin puhdistus levyn hankkimista paljon varmempi taktiikkaa eikä mene mitään rikki.
Päädyin sitten modattuun Lg:n dvd-asemaan. Toimiipa ainakin levy kuin levy vaikka olisi naarmuinen. Se huono puoli on, että alkuperäiset pelit eivät toimi, mutta varmuuskopiolla tästä selviää
PietuT kaupasta löytyy hyviä puhdistuslevyjä esim hama merkkisiä yms.. ite oon tehny pari kertaa puhdistuksen xboxin philips-asemalle.
Itse olen huomannut että alkaa tilttailemaan joidenkin leffojen kohdalla siinä vaiheessa kun on kerroksen vaihdon aika eli alkaa lukemaan sitä alempaa kerrosta. (nyt ei ollut kyseessä siis boxi)