Morjesta! Auttakaas nyt pojat miestä mäessä! Eli asentelin eilen SmartXX LT OPX V2, juotoksettoman. Kauan etsiskeltyäni löysin executer2 5035 bios:n, poltin xx.bin ja dummy.bin tiedoston rw-levylle, mut boxi ei mukamas löytänyt mitään levyltä?? Missä meni vikaan? Mitenkä se vaikuttaa asiaan, jos kovo on boxista paskana? Pitäisikö se ensiksi vaihtaa ehjään/uuteen? Meinaa vain jo usko loppua, kun ei tunnu infoa löytyvän(vaikka oon selaillut tdubel +yms sivustoillakin) meikäläiselle, ja kaiken lisäksi kaikki pitää rautalangasta vääntää. -Kiitos jo etukäteen vastaajalle/jille!
Flashaa bios siihen piiriin tietokoneelta käsin. Kytket vaan xboxin samaan verkkoon tietokoneen kanssa ja lataat tuon SmartXX Remote Flasherin, paljon nopeampaa ja helpompaa. http://www.smartxx.com/download/download_01.php Kovo ei vaikuta tuohon asiaan mitenkään, boxia et kyllä dashboardiin asti saa paskalla kovolla, eli kannattaa ostaa uusi.
Täytyypä kohta kokeilla tuota, tattista. Edittiä:Hitto, sehän kävi niin helposti että mutta, sitten asiaan, mitenkäs toi kovon vaihto nyt käytännössä menee? Mulla on 80gig. kovo, mitä mun pitää sille tehdä, tietty formatoida/tyhjentää mitä muuta?
Kytket tuon uuden kovon kiinni xboxiin, etsit jostain päin nettiä semmoisen asennuspaketin xboxille kun: "Slayer´s EvoX AutoInstaller 2.7". Kun tuon löydät, niin polta sen image vaikka dvd:lle ja iske levy xboxin sisään, buuttaa Xecuter 2 5035 biosilla ja sitten vaan levyn valikosta "Full rebuild" Tuolla valinnalla AutoInstaller asentaa kaiken tarvittavan tuolle tyhjälle kovolle (Xboxin oman dashboardin, Avalaunchin, Xbox Media Centerin, Emulaattoreita ja muita ohjelmia)
Löysin 2.6 version, ja poltin sen imagen dvd:lle, ja sit koitin käynnistää ton xecuter biosin, näyttöön tuli error koodi 13(dashboardin lataus epäonnistunut?)eikä se sitä dvd:ltä ruennut mitään lukemaan. Eikös se pidä nerolla ottaa vain, että polta image levylle ja thats it!? Niin ja mulla on jo uusi kovo kiinni boxissa. edit: pitääkö tässäkin kyseisellä levyllä olla myös tuo default.xbe?
Poltitko imagen varmasti oikein ja mahdollisimman hitaalla polttonopeudella? Ja millä neron versiolla poltit levyn? Kannattaa kokeilla Imgburneria, ovat kehuneet helppokäyttöiseksi ohjelmaksi image tiedostojen polttamisessa. Edit. Tuota autoinstaller 2.6:sta täytyy käyttää tietyllä varovaisuudella xboxin 1.6 version kanssa.