xboxin modaus

Discussion in 'Alkuperäinen Xbox' started by mikkex, Jan 24, 2005.

1. mikkex

mikkex Member

Trophy Points:
    11
    Onko siis totta että duox2 piiriin ei tarvitse biosia etsiä netistä,vaan että varmuuskopioidut toimivat heti?Onkos tuo piiri ihan ok vai?Onko se vaikea asentaa itse?Tietääkö joku asentajaa Kokkolan lähettyviltä tai ketään muuta jolle esim. lähettää boxi.Kun olen aloittelija niin ei tiedä asioista.Kiitos vastauksista.

2. Kalmisto

Kalmisto Member

Trophy Points:
    16
    DuoX2 piirillä pelit toimivat ilman biosin hakemista.
    Piiri on hyvä ja asentaminen ei juurikaan ole sen vaikeampaa tai helpompaa, kuin muidenkaan juotettavien piirien, mikäli juotin on entuudestaan tuttu kapine.
    Huom. juottimen pitää olla hyvä ja pienellä kärjellä, ei mikään mallia kattopeltiasentaja.
    Jos et ole juotellut pieniä kohteita aiemmin, on syytä opetella sitä ensin pari päivää.

3. mikkex

mikkex Member

Trophy Points:
    11
    Tiedättekö onko helsingin suunnalla yritystä joka asentaa kyseistä piiriä?Olisin menossa sinne enkä viitsisi itse asentaa.koska tällä suunnalla en tiedä ketään asentajaa.

4. linkku72

linkku72 Member

Trophy Points:
    16
  5. Shadown

Shadown Active member

Trophy Points:
    66
    Hevnet ei asenna ainakaan mielellään muita modeja kuin heiltä itseltään ostettuja, saatika modeja joita he eivät myy ollenkaan.

6. twillberg

twillberg Member

Trophy Points:
    11
    Mä oon noita asennellu .. Asun Espoossa, eli jos joku pääkaupunkiseudulta tarttee asennusta niin viestiä vaan tulemaan ..

Share This Page