Onko siis totta että duox2 piiriin ei tarvitse biosia etsiä netistä,vaan että varmuuskopioidut toimivat heti?Onkos tuo piiri ihan ok vai?Onko se vaikea asentaa itse?Tietääkö joku asentajaa Kokkolan lähettyviltä tai ketään muuta jolle esim. lähettää boxi.Kun olen aloittelija niin ei tiedä asioista.Kiitos vastauksista.
DuoX2 piirillä pelit toimivat ilman biosin hakemista. Piiri on hyvä ja asentaminen ei juurikaan ole sen vaikeampaa tai helpompaa, kuin muidenkaan juotettavien piirien, mikäli juotin on entuudestaan tuttu kapine. Huom. juottimen pitää olla hyvä ja pienellä kärjellä, ei mikään mallia kattopeltiasentaja. Jos et ole juotellut pieniä kohteita aiemmin, on syytä opetella sitä ensin pari päivää.
Tiedättekö onko helsingin suunnalla yritystä joka asentaa kyseistä piiriä?Olisin menossa sinne enkä viitsisi itse asentaa.koska tällä suunnalla en tiedä ketään asentajaa.
Hevnet ei asenna ainakaan mielellään muita modeja kuin heiltä itseltään ostettuja, saatika modeja joita he eivät myy ollenkaan.
Mä oon noita asennellu .. Asun Espoossa, eli jos joku pääkaupunkiseudulta tarttee asennusta niin viestiä vaan tulemaan ..