itse en Xboxia käytä mutta mitä nyt yleensä oon kuullu niin Halot on tosi kovia. mutta kannattaa katella pelikauppojen top10 pelejä! tossa on pelipassin myydyimmät xbox pelit! http://www.pelipassi.fi/index.php?m=2&d=4&id=44
Joo-o itelläni ei oo Xboksia mutta oon kaverin luona pelannu haloa ja voin sanoa että se on (Tällähetkellä)paras peli. Ja nyt kun tulee vielä halo 2 niin siinä taitaa olla yksi hankinnan alainen peli
Tänään tuli ostettua halo 2 & live. Ennestään burnout 3. Molemmat ihan huippuja. Thug 1 on kanssa melko loistava, ja ninja gaidenista olen kuullut vain hyvää.
Star Wars Knights of the old rebuplicin kanssa on mennyt paljon tunteja...ja tietysti Halo1&2...varsinkin co-op on kivaa Halossa. Samurai Warriorsia tuli hakattua paljon mutta se on aika simppeli mätkintä...ei kiinnosta kaikkia.
Noh... Itse pidän EA:n peleistä, kuten FIFA2005 ja NHL2005. Tottakai HALO2 löytyy hyllystä ja voin kertoa että WOW. Mielestäni aivan törkeen hyvä peli, kaikin puolin. Yksi peli mikä on aivan pakko mainita on Red Dead Revolver. Yllätyin erittäin positiivisesti. Hauska SpagettiWestern tarina hyvällä ja monipuolisella toteutuksella.
Fable on yks todella varteenotettava peli, vaikkakin kovin lyhyt. Flatout on myös todella mainio. Halo2 ei iskenyt, kun ei pädi sovi käteen eikä järkeen shooter peleissä. Ne pelataan PC:llä.
Ajopelit: NFSU, Burnout 3, Rallisport 2, Midtown Madness 3 Lisenssipelit: LOTR:Third Age (vaikkakin ei kovin vakavasti-otettava roolipelinä), Spider-man 2 (aika lyhyt mutta seittilentely oli hyvin tehty) FPS:iä pelailen vain PC:llä joten boksin tarjonnasta en osaa tarkemmin sanoa.
Fps peleistä en voi sanoa kuin että ne PC koneen parasta aluetta mutta kyllä tuo jotenkin toimii myös Xboksilla
Ajopeleistä: Colin McRae Rally 3 ja 04 on hyviä, mtx mototrax, mx unleashed... Urheilusta: Fifa 2004 on yllättänyt positiivisesti. btw. onko kellään kokemusta Richard Burns Rallystä tai MX 2002 Featuring Ricky Carmichaelista?
Ghost Recon 2, Pro Evolution Soccer 4, Fight Night 2004, Burnout 3, Flatout, Max Payne 2, Moto GP 2, Shenmue 2, MTX Mototrax, Ninja Gaiden, RC2 jne...