Eli tilasin ittelleni uuden ton näytön ohjaimen. Vanha on NVIDIA GF 6200SE TurboCace(Vähän kellotettu) eli aika huono tohon uuteen verrattuna. Olisin halunnut tietää, että jääkö mulla nyt joku osa ns pullonkaulaksi. Ostelen uusii osii koneeseen sillotällöin kun rahaa on. Eli ei ois pahitteeks jos joku auttais tai antais vähän vinkkei/esimerkkei mitä mun kannattais ostaa seraavaks.. Eli tietoi mun koneesta Fujitsu Siemens Scaleo L Edition Käyttöjärjestelmä: Windows XP Home Edition Suoritin tyyppi: Intel Celeron D 336, 2,80MHz Emolevy: Gigabyte GA-8S649MF Keskusmuisti 767 MB Virta: 350W 2x 149G kovalevyy 2x SilverStone 92mm Fan -Tuuletinta Eli mun pitäis ostaa Emolevy, Prossu/prosessori tuuletin ja virta lähde. Eli mitäs mun kannattais ostaa seuraavaks että voidaan pitää koko ajan toimiva ja yhteensopiva kokoonpano jotta myöhemmin sitten saisin koottua 2 konetta osista esim. mikä ois suht halpa ja hyvä prosessori joka kävis tän ja uuden emolevyn kanssa niinkuin virtalähde ja kaikki muukin. En ajatellut ostaa vielä 2ydin Emolevyjä, kun ne on vielä niin kallitakin ja sitten pitäisi olla 2 prosessoria jotka ois mahollisimman hyviä ja suunilleen 2 kaikkii muitakin.. Kohta tulee vielä HP Pavilion DV9014 kannettava eli mitä tarvitsisin että saisin koneet kommunikoimaan keskenään modeemissa on vähintään 2 paikkaa johon saa koneita kiinni.. Toivottavasti joku jaksaa auttaa.. oon ite miettiny jo iha liikaa noit.. mut ei oo kokemuksii osisista, joten pelkkä hyvä kokemus jostain osasta tässä yhteensopivuus luokassa ois pelkkää plussaa. Kiitos etukäteen.
Enpä suosittele juuri tuollaista perättäisostoa, en ainakaan kuukautta pidemmällä aikavälillä, eli kaikki mahdollinen kerralla, muuten olet noidankehässä, jossa saat jatkuvasti ostaa uutta komponenttia ettei jokin ole pullonkaulana. Eli suosittelen kerralla säästämään rahaa reilummin ja ostamaan uuden koneen/osat sitten, muuten sinulla on kone, jossa on vanhaa osaa, vähemmän vanhaa osaa, kohtalaisen uutta osaa ja uutta osaa, ja saat taas olla vaihtamassa nuo vanhat uuteen. EDIT: Ja tuohon vaihtaisin prosessorin, Celeronit eivät ole mitään tehopakkauksia, menettelevät kyllä työpöytäkäytössä, nettisurffailussa ja tekstinkäsittelyssä.