tuossa "sain" yhdenpelin "varmuuskopiona" koneelle ja se on tiedostoina (( " larx-dgr.002 , larx-dgr.003 , larx-dgr.004 , larx-dgr.007 jne jne jne..... joten mitä tämmöisille tiesostoille pitäis tehä, että saisin ne xboxsille jotta se tunnistaisi tiedostot? koska olen yrittänyt tehdä xIso Qwix < xISO tiedoston ja sitten purkanut sen koneelle tulee vain ((((larx-dgr.002 , larx-dgr.003 , larx-dgr.004 , larx-dgr.007)))) tiedostoina vaikka pitäisi olla kansioita ja default.xbe jne..... ja sen jälkeen koitin lähettää ftp:llä xboxsiin... mutta kun tuossa ei ole noita "kansioita ja default.xbe jne " niii se xbox ei tunnista peliä? Miten saan ne tiedostot muutettua /purettua oikeisiin tiedosto tyyppeihi? vai onko muuta keinoa.?
Avaa se pienimmällä numerolla oleva tiedosta winrarilla, ja pura sen sisällä oleva tiedosto. Vasta se tiedosto on kaipaamasi XISO.
Tein juuri noin ja poltin nerolla levylle, mutta xboxsiin kun laitan levyn niin ei käynnisty. Dvd-rw levyllä ei näy mitään ja dvd-r levyllä näkyy musta näyttö. Mikä vialla? Täytyykö tiedostot kopioida levyltä xboxin johonkin asemaan vai onko levyissäni vika? Luulis varmuuskopion käynnistyvän kun laittaa levyn koneeseen??
Kokeilitko/kokeile!! tuon mukaisesti varmuuskopiointia!! http://www.xhackerbox.com/?page=artikkeli_show&id=4 Itse sain toimimaan cd-rw:n.. Jos ei ala toimimaan, luulempa että xboxsisi on sen verran "ronkkeli" että sille kelpaa vain tietyt dvd-r/RW levyt.!! Mutta jos haluaa päästä helpolla niin suosittelen laittamaan xboxsiin isomman kovon!! itse päädyin siihen tulokseen että en jaksa ruveta levyjen kanssa tappelemaan joten ostin uuden kovon ja vaihdoin!!