Siis varsin tyhmä kysymys mut miten xp:n saa 64bit jos on alkuperäinen xp levyllä ja jos kone sattuisi tukemaan sitä?!?!?!? Ja mistä sen taas tietää et tukeeko kone sitä eli ymmärrätte varmaan??? Ku itse en tuosta aiheesta tiedä mitään! Olen vain koneen omistaja.
windows levun pitää olla 64-bit. ja koneessa olla prosessori joka tukee 64-bittisyyttä. lisäksi emoon ja muihin laitteisiin pitäisi olla 64-bit ajurit (löytyy todella huonosti vieläkin). jos laitat koneen tarkat tiedot nii täällä joku kertoo tukeeko 64-bit.
Siinä on jotain mitä everest antaa jos luulen et tuossa ne tiedot on.... Emolevy: Tunnus 06/06/2005-KM400A-8237-6A6LYA0E-00 Emolevy Asus A7V8X-LA (Kelut) Dataväylä: Väylätyyppi DEC Alpha EV6 Väylän leveys 64-bittinen Todellinen kellotaajuus 200 MHz (DDR) Tehollinen kellotaajuus 400 MHz Kaistanleveys 3200 MB/s Muistiväylä: Väylätyyppi DDR SDRAM Väylän leveys 64-bittinen Todellinen kellotaajuus 200 MHz (DDR) Tehollinen kellotaajuus 400 MHz Kaistanleveys 3200 MB/s Piiriväylä: Väylätyyppi VIA V-Link Väylän leveys 8-bittinen Todellinen kellotaajuus 67 MHz (ODR) Tehollinen kellotaajuus 533 MHz Kaistanleveys 533 MB/s Emolevyn fyysiset tiedot: Suoritinliittimet ja -kannat 1 Socket 462 Laajennuskannat 3 PCI, 1 AGP Muistikannat 2 DDR DIMM Yhdistelmälaitteet Audio, Video, LAN, IEEE-1394 Muoto Micro ATX Emolevyn koko 240 mm x 240 mm Piirisarja KM400A Emolevyn valmistaja: Yritys ASUSTeK Computer Inc. Tuotetiedot http://www.asus.com/products1.aspx?l1=3 BIOSin latausosoite http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us
Hmm... se vielä et kaveri sanoi, et mun pitää päivitellä, koska 32bit jää "jotenkin" vanhaksi.???? Ja mitähän sekin tarkoittaa... ja lisäys et kylhän tuossa jotain 64bittisyyteen viittaavaan on niin mut ku en koneen "henkisestä" elämästä niin tajua siis mitä se 64bit tekee winukassa??? Varmaan paremman mut millä tavalla???
Asus A7V8X-LA on Socket A/462 emolevy, johon ei ole 64-bittisiä suorittimia. Eikä 32-bittiset käyttikset jää vanhaksi vielä muutamaan vuoteen ja seuraava kone jonka ostat sisältää 64-bittisen suorittimen (ellet sitten vanhaa käytettyä osta). Ainut "oikea" etu mitä 64-bittisyys tuo on mahdollisuus käyttää yli 4 gigatavua muistia helposti.