Ostin eilen micro-onen mon5001u usb-näppiksen, enkä saa sitä mitenkään toimimaan. Näppiksen ollessa kytkettynä siinä ei pala minkäänlaista valoa (olen tutkinut näppiksen eikä siinä ole on/off nappia) ja XP herjaa jatkuvasti että "USB-laitetta ei tunnistettu", eikä löydä näppimistöä "lisää laitteen" kautta. Usb-porteissa ei ole vikaa, sillä olen testannut niissä vaikka minkälaisia härpättimiä. Minun nykyinen näppikseni menee ps/2-liittimeen eli en ole koskaan käyttänyt usb-näppistä koneellani. Ajuridisketillä tuli ainostaan mukana ohjelma jolla voi määrittää näppiksen erikoisnäppäimille toimintoja, eli se on tässä tapauksessa täysin hyödytön.
vei näppis takaisin liikkeeseen, koska kun usb-liittimet kerran toimivat jne. kyllä näppis pitäisi tulla tunnistetuksi helposti ja ihan itsestään JOS se toimii.
Argh, ei oikein kehtaisi ajella vajaa sata kilsaa, että vois palauttaa 15 euron näppiksen. No jaa, vois harjottaa vaikka lievää stressinpurkua ton näppiksen avulla
Mulla tuli Logitechin näppiksen mukana CD, joka piti ajaa, ennen kuin alkoi pelittään. Ihmettelin kyllä, kun XP ei löytänyt itekseen.