XP ei tunnista usb-näppistä

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Tupottaja, Apr 9, 2006.

1. Tupottaja

Tupottaja Member

Trophy Points:
    11
    Ostin eilen micro-onen mon5001u usb-näppiksen, enkä saa sitä mitenkään toimimaan. Näppiksen ollessa kytkettynä siinä ei pala minkäänlaista valoa (olen tutkinut näppiksen eikä siinä ole on/off nappia) ja XP herjaa jatkuvasti että "USB-laitetta ei tunnistettu", eikä löydä näppimistöä "lisää laitteen" kautta. Usb-porteissa ei ole vikaa, sillä olen testannut niissä vaikka minkälaisia härpättimiä. Minun nykyinen näppikseni menee ps/2-liittimeen eli en ole koskaan käyttänyt usb-näppistä koneellani. Ajuridisketillä tuli ainostaan mukana ohjelma jolla voi määrittää näppiksen erikoisnäppäimille toimintoja, eli se on tässä tapauksessa täysin hyödytön.

2. microbi

microbi Active member

Trophy Points:
    68
    vei näppis takaisin liikkeeseen, koska kun usb-liittimet kerran toimivat jne. kyllä näppis pitäisi tulla tunnistetuksi helposti ja ihan itsestään JOS se toimii.

3. Tupottaja

Tupottaja Member

Trophy Points:
    11
    Argh, ei oikein kehtaisi ajella vajaa sata kilsaa, että vois palauttaa 15 euron näppiksen. No jaa, vois harjottaa vaikka lievää stressinpurkua ton näppiksen avulla :D

4. shelby

shelby Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla tuli Logitechin näppiksen mukana CD, joka piti ajaa, ennen kuin alkoi pelittään. Ihmettelin kyllä, kun XP ei löytänyt itekseen.

Share This Page