F-Secure ilmoitti koneella olevan 94 virusta,mutta ei putsannut niitä.Kokeilin AVG:tä,sama juttu.No sit ajoin vielä Trojan hunterin koneelle. Sen jälkeen kone sammutti ittensä,ja jäi "käynnistä uudelleen"tilaan.Työpöydän ikonit tulee näytölle,paitsi viimeisenä tuleva F-Securen logo.Tässä kohtaa aloittaa uudelleen käynnistymisen. Vikasietotilassa ei pelaa valinnat ollenkaan,kuten ei käynnistyslevykkeelläkään.Mitä seuraavaksi ?
Nå jos siinä on ollut 94? Virusta!? niin suosittelisin Kovalevyn tyhjentämistä ja Windowsin uudelleen asentamista..
Levyn/osion tyhjentäminen(formatointi) ei ole koneesta kiinni. Buuttaus biosista CD:ltä > käyttislevy sisään > vanha Windowsosio sileäksi> uusi Windows tilalle. Tulevaisuuden varalle kannattaa muistaa, että asennetaan vain yksi virustutka käyttistä kohti. Jos muita välttämättä tarvii käyttää, niin Online-skannerit on tähän sopivia.
Koitas asentaa norton antivirus 2004 tai uudempi. Toimiiko netti, päivitä windows windows updatella. Hae f-securen sivuilta korjaustyökalu noille viruksille. Ei sun kato välttämättä tartte asentaa windowsia uudestaan. Mä oon törmänny pahempaanki. Kuhan laitat päivitykset kuntoon. hommaa viel ad aware ja spybot
juu no onha se paha emmä sitä... mulla pari kertaa ollu sellassii matoja ettei mikää vitun virustutka tunnistanu sitä. Kone rupes käyttäytyyn oudosti niinku se noissa käyttäytyyy. sen kans sai todella kauan tapella.. enkä vieläkää oikee tajua mikä siinä oli..
. Ei tuo nyt niin paha ole, etenkään jos kazaa löytyy koneelta. Nykyään virustutkat ilmottelee myös muistakin kuin viruksista, vakoiluohjelmia ja hack-tooleja ym on aika monella koneella yli tuon 94:n.