xp kaatuu melkein aina kun avaan resurssien hallinnan???

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by apfelna, Oct 21, 2004.

  1. apfelna

    apfelna Member

    Joined:
    Oct 21, 2004
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Mikäs kumma konettani on alkanut riepomaan kun joskus kun availen resurrsien hallinan se menee ihan jumiin mikään ei enää toimi???tehtävien hallinasta olen kyllä kattonut että suoritinkäyttö on silloin 100%, ja prosessi joka sen käyttää on explorer...siis melkein aina kun olen resussienhallinassa????koneeni on 2,8G intel celeron suorittimella.....koneista en paljoa tiedä mutta voisiko joku auttaa.....suuret kiitokset etukäteen:).....ps..ei ole ennen tapahtunut tälläistä ja kone on jo ollut minulla ainakin puolivuotta?
     
  2. turska

    turska Regular member

    Joined:
    Oct 20, 2004
    Messages:
    4,040
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Virustorjunta ajantasalla ? Aja virusscannaus ja kato löytykö mitään.Yleensä tollaisen ongelman aiheuttaa jokin pöpö.Hae ja asenna SpyBot 1.3 ja laita asetukset kohdalleen.Kannattaa asentaa myös RegSeeker,ohjelma löytää ylimääräiset rekisterimerkinnät.Molemmat saa suomenkieliseksi,jos lontoonmurre aiheuttaa päänvaivaa.

    SpyBot 1.3 ja ohjeet:
    http://koti.mbnet.fi/pattaya1/spybot.htm
    RegSeeker:
    http://www.hoverdesk.net/freeware.htm

    Kun tehty,niin ilmoittele miltä näyttää.
     
  3. apfelna

    apfelna Member

    Joined:
    Oct 21, 2004
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    jooo. kyl mä oon aikas usein sbybottia ja virusohjelmaa pyörittäny koneellani läpi mut ei oo nyt ollu apua.mut toi oli uus juttu mulle toi reg seeker.siitä on varmasti jatkossa hyötyä.kiitos vinkistä..saattaakohan ongelma piillä siinä että kun avaan sellasen kansion resussienhallinassa joka sisältää p2p tavalla imuroituja tiedostoja,niin silloin kone o hieman juntturassa.tämä kansio sisältää sellasia tiedostoja joita ei pysty poistamaan ollenkaan.valitttaa jostain yhteiskäyttövirheestä,jolloin tiedosto voi olla jo käytössä.Mahtaisiko tämän tiedoston poistamiseen olla kenelläkään vinkkiä?..
     
  4. apfelna

    apfelna Member

    Joined:
    Oct 21, 2004
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    niiin ja vielä tossa käynnistys palkissa näkyy kuvake joka ilmoittaa uusien xp päivityksien lataamisesta mutta se näyttää koko ajan 0% ja olllut siinä jo kauan..onkos mahdollinen pöpö?virus torjunta ei löydä mitää,vaiks uudet viruspäivitykset latautuvat koneelleni kerran päivässä....

    kannattaako harkita jo koneen uudelleen asennusta?
     
  5. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Joined:
    Nov 23, 2003
    Messages:
    5,010
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    116
    Onko siinä p2p hakemistossa avi muotoisia videoita (DivX tai xvid)? Jos on niin toi on vain yksi XP:n ominaisuus ja siihen on korjaus olemassa.

    Ne tiedostot jotka ei poistu...oletko kokeillut suoraan käynnistyksen yhteydessä varmistat että kaikki ylimääräiset softat on pois päältä ja kokeilet sitten poistaa. Jos ei muuten niin safe modessa poistat ne. Eli ennen windowsin käynnistystä rämpytä F8 ja valitse "safe-mode".
     
  6. apfelna

    apfelna Member

    Joined:
    Oct 21, 2004
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    dodiii.nyt alko taas elämä jatkumaan..kaikki toimii taas loistavasti.vikasietotilassa tiedoston poistaminen onnistu ja koneen nopeuden mutos on taaas häikäisevän nopea;)....no joo...ei tavinnut hakea työkalu pakista kaikenkorjaavaa lekaa, joten suuri kiitos:)
     

Share This Page