XP kansioita "rikkoutuu"

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by erseki, Jun 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. erseki

erseki Regular member

Trophy Points:
    26
    käyttis on win xp home edition ns ware versio englannin kielinen

ja ongelma on se kun olen siirtänyt kansioita vaikkapa kovon juuresta toiseen kansioon niin tämän jälkeen kun kansiota klikkaa niin tulee vain varoitusteksti että "access denied,d:\kansio is not accesible"

tää sama juttu on käynt jo monta kertaa ja kovolal on jo varmaan melkein 10 kansiota mihin ei pääse käsiks,,olen yrittänyt klikata kansion ominaisuuksista "read only" jutun pois päältä mut se menee saman tien takasin päälle. :O

koneessa on adsl netti ja palomuurina zonealarm security suite jossa anti virus ja antispyware,, kovot ovat maxtor merkkisiä niitä on siis 2 kpl ja molemmissa kansioita lukkiutuu.

koskaan ennen ei ole tälläistä ongelmaa ollut muille käyttiksillä win98, 2000 ,,

mitään ylimääräisiä ohjelmia ei pitäs olla päällä olen tarkistanut task managerista,,eikä kone ruksuttele itekseen,,ainiin service pack 2 on myös asennettu ja windows on 2002 versio

ja muutenkin windows toimii todella hitaasti esim resurssienhallinnan avaamisessa kestää n 10sek,, silloinkin kun mitää ohjelmia ei ole päällä

kone on siis amd sempron 2400 1.7 ghz ja 512mt muistia,,et ei pitäs olla tehoista kiinni

2. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    erseki, käy tutustumassa forumin sääntöihin ennen seuraavaa postausta. Emme jaa neuvoja piraattituotteille täällä. Ketju lukkoon.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page