XP korjaus asennus?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Jammy_X, Aug 18, 2005.

  1. Jammy_X

    Jammy_X Regular member

    Joined:
    Jun 13, 2005
    Messages:
    311
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eli tekisin xp:n korjaus asennuksen niin mitä se niinku korjaa siinä? häviääkö tiedostot? ku mulla olis ongelma tän xp kanssa ku tonne explonerin sivu historiaan tulee ihme tiedostoja ja niitä on tuhansia ja ne tulee aina uudestaa jos poistaa ja kokoajan tulee lisää... ja olen skandannut koneen kaikilla mahollisilla ohjelmilla eikä ne ole löytänyt mitään... ja sitten jos tuon korjaus asennuksen tekee niin eikai se vaikuta mitenkään tohon linuxiin? mikä mulla on tossa yhellä osiolla.
     
  2. Jammy_X

    Jammy_X Regular member

    Joined:
    Jun 13, 2005
    Messages:
    311
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tai häviääkö linuxi jos teen xp uudelleen asennuksen, ku mulla on xp c asemalla ja sit mulla on ohjelmat ja musiikit e:asemalla ja sit linuxi d:asemalla niin häviääkö se linuxi sieltä?
     
  3. sajoto00

    sajoto00 Member

    Joined:
    Dec 3, 2003
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    empä ole ite xp:n korjaus asennuksia tehny..,joten en tiedä tuosta tiedostojen katoamisesta,ei pitäs mun mielestä kadottaa mitään.. yleensä itse pistän uusiksi koko hoidon.

    tod.näköisesti linukka ei lähde enää käyntiin ku xp:n asennusohjelma pyyhkii kyselemättä linukan bootloaderin mbr:stä.. tosin saa sen bootloaderin takasi ku käynnistää linukan asennuscd:ltä ja korjaa bootloaderin sitä kautta.

    ite olen luopunu täysin win explorerista ku sillä on paha tapa kerätä kaikkea skeidaa koneelle.. käytän mieluumin mozilla firefoxia..
     
  4. Jammy_X

    Jammy_X Regular member

    Joined:
    Jun 13, 2005
    Messages:
    311
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    No siinähän se just onkin ku mä en käytä sitä paskaa IE:tä ollenkaan..ku käytän kans tätä mozillaa.. eli se winukka palautuu siltä asennus cd:ltä vaan ku tekee mitä?
     
  5. Jouko?

    Jouko? Moderator Staff Member

    Joined:
    Jul 14, 2004
    Messages:
    3,858
    Likes Received:
    32
    Trophy Points:
    78
    Joo eli ei ne tiedostot minnekkään katoa, mutta tuohon Linux hommaan en osaa sanoa mitään..
     
    Last edited: Aug 18, 2005
  6. dfwta

    dfwta Regular member

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    734
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Korjausasennuksessa XP asentaa itsensä alkuperäiseen muotoon eli kaikki sen päivitykset häviävät. Mitään muuta ei häviä eli musiikit ja kaikkitiedostot jäävät koskemattomiksi.
     

Share This Page