Koneeni on ruvennut hidastelemaan sen verran että olen ajatellut asentaa XP Media Centerin uudestaan. Läppärin mukana tuli jonkinlainen Recovery DVD, jonka avulla järjestelmän voi ilmeisesti ns. palauttaa. Normaali uudelleenasennus ei tällä levyllä onnistu? Olen osioinut koneeni Partition Magicillä. Kun meinasin asentaa XP:n uudelleen, asennusohjelma varoitteli että kaikki tiedostot poistetaan ja kysyi haluanko luoda jonkun 10GB osion järjestelmää varten vai haluanko käyttää vain yhtä osiota. Eikö asennusohjelma tunnista että kovo on jo osioitu? Haluaisin siis tyhjentää ainoastaan C-aseman. Miten pystyn asentamaan XP:n uudellee tyhjentämättä D-asemaa?
No ongelmana kun oli nimen omaan se että asennusohjelma ei suoraan kysellyt mitään eri asemojen kirjaintunnuksia. Kyseltiin vain että haluanko yhden osion vai jonkun 10GB osion järjestelmää varten. En oikein uskalla lähteä sokkona asentelemaan ettei koko kovo mene sileäksi...
juu itselläni on ollut sama ongelma, huonoja kyllä nuo valmiit "windows" cd.eet kun niitä ollaan fixailtu tuollein ettei saa itse päättää, tein kylläkin niin että hain netistä kunnon version media centteristä ja asensin sen,