Koneesta hajosi kovalevy, ja jouduin ostamaan uuden kovon. Samalla tietenkin piti asentaa Windows uudemman kerran. Mutta nyt sitä ei voi aktivoida! Ilmoittaa että produkt (tjsp) ei kelpaa! Miten ihmeessä sen nyt saa aktivoitua? Yritin aktivoida sitä netissä.
Senhän voi aktivoida myös puhelimitse. Soita siihen ruudussa näkyvään numeroon, niin saat sen aktivoitua.
Kiitos!! Soitin sinne, mutta automaatti ei hyväksynyt koodiani. Se yhdisti asiakasneuvojalle ja häneltä sain oikean koodin ja heti alkoi pelittämään!
Jep jep jep, tuo on mun mielest ärsyttävää, asiakkaiden koneita kun olen uudelleenaktivoinut puhelimitse, yksi sadasta menee sen niiden puhelinvastaajan kanssa läpi. mikseiköhän heillä ole palvelua, johon voisi suoraan soittaa asiakaspalvelijalle, jotta jäisi tuo aikaa vievä turhanpäiväsyys pois.
Kun toi ei oo oma toi XP:n cd, niin voinko vaan kopsata sen itelleni windowsilla? Vai pitääkö olla jokin poltto-ohjelma?
Eikun siis. Nämä asiat tapahtuivat minulle itselleni. Mutta koska minulla ei ollut XP:n asennus cd:tä, en voinut asentaa sitä (Gigantti ei ystävällisesti antanut sitä). Lainasin naapurilta cd:n. Joten voisinko kopioida itselleni tämän samanlaisen cd:n tulevaisuuden varalle?
No käytännössä voit, mutta periaatteessa toi kopioiminen on käyttöehtosopimuksen mukaan kiellettyä. Toisaalta, jos kerran omalla lisenssillä käytät sitä, en pitäisi kopiointia niin pahana.
Vielä yksi ongelma: nyt ei kuulu enää mitään ääniä! Ei loudä varmaankaan ohjaimia, kun olen yrittänyt hakea. Laitehallinassa on multimedia-äänisovittimen kohdalla keltainen kysymysmerkki. Miten saan oikein äänet?
Ei toiminu kun asensin nää -> http://www.giga-byte.com/Support/Motherboard/Driver_Model.aspx?ProductID=1335 tosta audio kohdasta molemmat. Emolevy on gigabyte GA-8SILM.
Ei niitä molempia ole tarkoitus asentaa. Toinen on Realtekin äänipiirille ja toinen on Sisin äänipiirille. Kattot manuaalista, emon pinnasta tai vaikka Sisoft Sandralla kumpi sulla on ja asennat vaan sen ajurit.
Paha tuohon mennä sitten mitään sanomaan. Noilla ajureilla sen pitäis pelata. Voit tietysti koittaa ladata ajureita Windows Updaten kautta.
Mainboard informationista pitäisi löytyä. Soundcardista myös, mutta ei näy muistaakseni ilman ajureita siellä.