XP:n Äänien-toisto Probleema

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Lemztaz91, Dec 5, 2006.

1. Lemztaz91

Lemztaz91 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli olis sellainen ongelma että windows xp:ni toistaa äänet ihan normaalisti mediasoittimissa ja skypessä. Kuitenkin Web-selaimet kuten Firefox ja IE7 jäävät vaille ääniä sekä windowsin omat äänet ei kuulu. Olen asetuksia kokeillut räplätä ja se ei anna edes äänet kohdassa esikuunella varoitus aloitus ym ääniä vaan play kohta on harmaa eikä sitä voi klikata. Asetuksien vaihto normaalille intergoidulle äänipiirillekkään ei auta eikä näytä astuvan mitkään asetukset voimaan. Myös äänenvoimakkuus kohdassa ei kuulu se ding ääni kun kaikkia ääniä säätää. Olen kokeillut äänikortin ajureita uudelleenasentaa yms..

Mistä tämä johtuu? Voiko tästä ilman XP:n uudelleenasentamista selvitä??
    Pikaista helppii kaivataan...

2. oikku94

oikku94 Guest

Kaippa siitä vois mut nopeempi tapa olis ku formatoisit levyn ja asentaisit winukan uudelleeen!!!!!!mut jos et halua sitä tehä niin voit jäädä oottamaan että joku neuvois!!!!

3. Lemztaz91

Lemztaz91 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kysyinkin nyt sellaisilta ihmisiltä jotka tietävät ratkaisun enkä kaipaa hirveästi asioiden toistamista, kiitos, oikku94.

Last edited: Dec 5, 2006
  4. Neptun

Neptun Active member

Trophy Points:
    68
    Joo, näitä on moneen junaan. Kokeile tätä: Imuroi K-lite Cocec Pack. Sen asennettuasi mene ohjelman kansioon fixcodes.exe. Sieltä voi kokeilla vaihtoehtoa "Fix system sounds" korjausruutua. Kerro auttoiko.

5. Lemztaz91

Lemztaz91 Regular member

Trophy Points:
    26
    Se todellakin auttoi!

Zentiljoonat kiitokset sinulle, pelastit minut karmealta windowsin uudelleenasentamis prosessilta.

=)

6. Neptun

Neptun Active member

Trophy Points:
    68
    Ei kestä. Yritän välttää kovin helposti menemästä uudelleenasennuksiin, koska silloin voi syntyä taas uusia ongelmia eikä esim. rautapuolen viat tokene vaan voivat pahentua.

7. riitax

riitax Guest

mäkin imuroin ton. kansioon fixcodes.exe en joko osannut tai voinut mennä. onko mulla liian vanha käyttis eli windows98 Se?

8. Lemztaz91

Lemztaz91 Regular member

Trophy Points:
    26
    Win98:a tai edes sen SE versiota ei enää tueta uusia ohjelmistoja thedessä microsoftin tai ylensä muidenkaan suunnalta.... Kannattaa siis päivittää uudempaan XP tai Vista jos tehot riittävät.. itse asensin XP:n 98-koneeseen ja hyvin toimii..

Myös K-litesta voi olla vanhempi 98 yhteensopiva versio saatavilla jossain.. Kannattaa myös googlata lisätietoa asiasta.

Share This Page