windows sammui sähkökatkoksen vuoksi, eikä sen jälkeen käynnistynyt edes vikasietotilassa. Nyt olen palautuskonsolia käyttämällä päässyt xp:n "kuvakkeeseen" asti, mutta siihen se sitten jää... Viimeksi toimivilla asetuksilla avattessa (vikasietotila ei avaudu) kone herjaa että services.exe ja lsass.exe alustus ei onnistu ja käynnistys pysähtyy. Mulla on samalla koneella toinen kovalevy, jolla nyt uusi xp asennettuna. [bold]Pystynkö jotenkin korjaamaan toisen aseman windowsin toiselta kovalevyltä?[/bold] Näen kaikki muut kansiot paitsi "documents and settings/ käyttäjä"- kansioita, joiden käyttö on estetty. [bold]Pystynkö mitenkään saamaan noita kansioita auki?[/bold] Käyttäjätunnukset ja salasanat tiedän. Olen kiitollinen avustanne!
kiitos neuvoista. eipä niistä valitettavasti ollut apua. komento chkdsk /x ei taida olla käytössä sen sijaan /p ja /r ovat, tarkistus ei valitettavasti pääse loppuun saakka vaan käynnistää tietokoneen uudelleen n 50 % paikkeilla. (Tämä ei tapahdu aina) Korjausasennus pysähtyy laitteiden asennuksen kohdalle. annoin sen asentaa muutaman tunnin, mutta kun ei mitään tapahtunut, niin sammutinpa koneen. Nyt aina siltä asemalta käynnistettäessä aloittaa asennuksen uudelleen. Jostakin luin käynnistävän levykkeen luomisesta toisella win xp koneella, kokeilinkin sitä, mutta en ilmeisesti osannut luoda cd:tä oikein. Oliskos vielä jotain konstia. On meinaan kaikki sähköpostit yms saavuttamattomissa. mistä saa linux live cd:n?