Tulee tommonen virhenäyttö sinisellä pohjalla kun yrittää sammuttaa koneen...joutuu sammuttaan aina napista itse painamalla...olisko mitään helppoa ratkasua millä sais ton häviään? Ja formatointi ei tule kuuloonkaan..
Tuleeko tota muulloin ku sammuttaessa? ootko asentanu uutta laitetta/muistia lähiaikoina? Kannaatta päivittää ajurit...
Joo oon kuullu joskus jotain settiä noista ajureista...mut mistähän tietäis missä on vika kun kaikki muu toimii hyvin...koko ajan tulee kuitenkin asennettua ohjelmia ja pelejä mutta voisiko sen selvittää jostain mitä ajureita kannattaa päivittää...niin ja mistäköhän niitä ajureita sitten saisi..hyvä kun nimen alla lukee newb
Google auttaa aina Koitappa seuraavalla kerralla saada se numero sarja talteen mitä se valittaa. Esim. 0x0000006 tai jotain vastaavaa...ja sit vaan googleen. Pitäs löytyä esim. microsoftin sivuilta tietoa.
joo kiitos kaikille ongelma selvisi...se johtui XP:n ja yhden ohjelman ristiriidoista...muutin ohjelman 2 tiedostoa muotoon .old ja homma alkoi toimiin! (Käytin googlee ja katoin sen pitkän virheraportin hakusanaksi)
Sulla on todennäköisimmin jokin viallinen ajuri koneessa. Tuo virhe MUISTAAKSENI johtuu siitä että ajuri pyytää järjestelmää vapauttamaan laitteen käytössä olevan resurssin jonka käyttöjärjestelmä sitten vapauttaa. Sitten, jostain syystä käyttöjärjestelmä saakin toisen pyynnön vapauttaa saman resurssin vaikka se on jo vapautettu. Yleensä virheilmoituksessa on myös tiedostonimi mukana. Se moduuli joka aiheutti ongelman. Koita etsiä tuo tiedosto ja päätellä mitä laitetta se käyttää. Kun pystyt paikallistamaan laitteen, asenna sille uudet ajurit. Homman pitäisi alkaa toimia. Tietysti huono idis ei ole päivittää samalla kaikkia ajureita mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että paljon järkevämpää on selvittää minkä laiteajurin ongelma tuo on. Onpahan sitten ensi kerralla paljon helpompaa..