XP suomalaiseksi

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Pema, Oct 2, 2005.

  1. Pema

    Pema Member

    Joined:
    Mar 4, 2005
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Voipi olla, että tästäkin on jo kysytty, mutta en löytänyt hakutoiminnolla itselleni kelpaavaa vastausta.

    Kysymys numero yksi kuuluu siten, että voiko englannin kielisen XP:n muuttaa jotenkin suomalaiseksi vai onko minun formatoitava koko heela laite?

    Ja ongelma numero kaksi, kun kyseessä on minun kakkoskoneeni, ja mulla on tähän ykköseen olemassa OEM XP (suomalainen vieläpä!!!) niin voisinko mä sen laittaa ilman ongelmia siihen toiseenkin koneeseen vai tuleeko sen kanssa jotain hämminkiä. Pitääkö räplätä jotain regedittiä vai miten?

    Noo, laitontahan tätä on ees kysyä, mutta kysynpähän silti :)
     
  2. dfwta

    dfwta Regular member

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    734
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ei voi kieltä vaihtaa. Kahdelle koneellee xP:tä ei saa (muuta voi kyllä) asentaa.
     
  3. jokisam

    jokisam Guest

    senkus laitat. miten muka jäisit kiinni siitä
     
  4. Pema

    Pema Member

    Joined:
    Mar 4, 2005
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Voiko sen asentaa ilman kommervenkkejä, ettei tarvitse mitään vaihtaa siellä rekisterissä. Että se siis toimii siinä toisessa koneessa moitteetta (päivitykset jne..) vaikka se on mulla tässä? Sepä se hämää tässä, ku EI SAA mutta voi kuitenkin.

    Kiitos jo vastanneille :)
     
  5. nrautava

    nrautava Guest

    Tosta EI SAA mutta voi kuitenkin jutusta.

    Eli kun ostat XP:n niin saat oikeuden asentaa sen yhteen koneeseen (samaan aikaan) joten sen asentaminen useampaan koneeseen on laitonta.
    Sen [bold]voi[/bold] tehdä, ihan samalla lailla kuten autonkin voi varastaa.
    -> mutta se on laitona.


    Sain käsituyksen että sulla jo on XP ja sait sen toisen koneen mukana?
    Eli uudessa OEM FIN versio niin laita se toinen (ENG XP) siihen vanhempaan. Ja jos kumpikin on aitoja (oletan että on) niin ei päivittämisessä ole ongelmia.
     
    Last edited by a moderator: Oct 3, 2005
  6. gerbiili

    gerbiili Active member

    Joined:
    Aug 7, 2004
    Messages:
    1,848
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    muistaakseeni on olemassa kielipaketteja, mutta niiden saaminen on liki mahdotonta, sekä ne eivät kaikkea kuitenkaan muuta. Taitavatkin asentua vain corporateihin.
     
  7. Pema

    Pema Member

    Joined:
    Mar 4, 2005
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Kiitos!

    Näin minulla juuri nyt onkin, että tässä uudemmassa on FIN XP ja siinä vanhemmassa se ENG XP. Laillisia ovat :) Ajattelinkin, että viimestään päivitysvaiheessa tulee jotain ongelmia.

    No tulipahan kysyttyä :)
     

Share This Page