Kuinka mä saan asennettua xp vistan päälle, ku jostain syystä se xpn asennus ei tunnista mitään kiintolevyjä, että minne sen asentaa!!!
Kovalevyn formaus todennäköisesti auttaisi. On mahdollista, ettei XP-tunnista Vistan asennusta, koska se on uudempi.
Alla olevasta luettelosta näet tällä hetkellä käytössä olevat osiot sekä osioimattomat alueet. ¤paina enter asentaaksesi windows xp valittuun osioon tai osioimattomalle alueelle. ¤tuntematon levy (asemassa ei ole levyä) ¤tuntematon levy (asemassa ei ole levyä) ¤tuntematon levy (asemassa ei ole levyä) ¤tuntematon levy (asemassa ei ole levyä)
Miksi haluat xp:n vistan tilalle? Voi olla, että xp haluaa sata-kovon ajurit ennen kuin se suostuu tunnistamaan sitä. sata ajuri levyke koneeseen sisään ja xp:n asennuksessa painat f6 nappulaa.
koska pidän xpeestä enemmän plus ku siinä on se directx10 niin ei oikee pelit meinaa toimia. joo se voi olla pieni ongelma ku mulla on tää hp slimline niin täs ei ookku yks cd asema. mutta saisko ne cdlle??
nLitella saa XP-asennus cd:lle sata-ajurit. Joskus itse tein, kun piti Vistan tilalle kannettavaan asentaa XP ja XP ei tunnistanut kovalevyä.
Näyttäis Intel 945GT piirisarja olevan tämän sivun mukaan. Löytyiskö tuosta osoitteesta: http://downloadcenter.intel.com/Product_Filter.aspx?ProductID=2101 tai googlettaa tuota piirisarjaa.