xp vistan tilalle

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by jusa38, Oct 7, 2007.

1. jusa38

jusa38 Guest

Tuli vaihdettua vähän hätäsee xp vistan tilalle.Sitä kysyisin,kun olen tehnyt vistasta aikasemmin palautus levyt,(jos onnistu)voiko niillä laittaa myöhemmin vistan takas?Vai pitääkö sit ostaa uus

2. izanbaby

izanbaby Member

Trophy Points:
    16
    Sehän niiden tarkoitus on. Eli pitäisi pystyä.

3. Sephi7

Sephi7 Guest

Juu Eiköhän niillä uskoisi sen sitten takas saavan.

4. izanbaby

izanbaby Member

Trophy Points:
    16
    Minäkin vahvasti epäilisin tätä. Eli on kaksi vaihtoehtoa, joista toinen on todennäköisempi kuin toinen, mutta voi olla myös väärä vaihtoehto.

5. Flobat

Flobat Regular member

Trophy Points:
    26
    tuo siis jotain OEM virityksiä taas.. hyvin kone kohtaista että onnistuuko. joskus nuo levyt on vain korjaus asennusta varten ja todella usein(?) sidottu koneen kokoonpanoon ( ei voi asentaa jos vaikkapa uuden emon hommaa )

sitten on tapauksia joissa käyttis on tallennettu toiselle loogiselle asemalle backuppina ja nämä palautus levyt sitten palauttaa sieltä kovolta sen systeemin.

on se kumma kun ei rahalla voi softaa omaksi ostaa :p

6. core2

core2 Regular member

Trophy Points:
    46

7. Vigilante

Vigilante Guest

näiden takia en osta enään koskaan oem-pakettikonetta ja vanhoihinkin olen ajanut ihan puhtaat windowsit microsoftin levyiltä(lisenssejä riittää:)) välttäen näen kaikki oem softat sun muut modaukset ja näin ollen mulle riittää yks Microsoftin Windows XP Pro(retail) levy, jolla voin asentaa kaikki koneet uudelleen, lisenssit kun on joka koneelle oma. Tämän oon tehny myös läppärilleni.

8. core2

core2 Regular member

Trophy Points:
    46
    Tämä on yksi niistä syistä,minkä takia koneesi toimivat.

9. jusa38

jusa38 Guest

Hp:n asiakas palvelun mukaan pitäs vista saaha takas palautus levyillä.Saa nähä sitten joskus toimiiko.

10. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Trophy Points:
    118
    Jos sen softan omaksesi haluat, saat latoa taaloja tiskin vinosti, = ostat sen ohjelmointifirman omaksesi (tai yli 50% osakkeista).
    Kaupasta rahalla kun ei saa muuta kuin lisenssin = käyttöoikeus ko. ohjelmaan. Bitin bittiä et omista. Et omista edes sitä muovilättyä, jolla ne bitit sulle toimitetaan.
    Jos joskus luette ne lisenssiehdot tarkkaan, niin n'äette mitä sillä rahalla virallisesti saa.

Share This Page