Ongelma on vain joissakin xvid-pakatuissa leffoissa. Elokuva pysähtyy ja alkaa nykimään aina sekunnilleen samassa kohdassa, mutta ääni kulkee eteenpäin. Kaikki codekit on päivitetty. Saattaako leffassa olla joku bugi?
Kokeile korjata se DivFix softalla, saattaa joskus auttaa. Kannattaa ottaa varmuuskopio kuitenkin ensin..
kai konees riittää tehot? Ootko koittanu ffdshowta, auttaa nykimisiin? Vikahan voi tietty olla myös itse leffassa? Mul on käytös ffdshow ja divx5.05 codekit. Konees on 1.1GHz prossu ja leffat pyörii.
kone on 2gigaherzinen ja 64mt:n näyttis, tehoja pitäis riittää, kaikki ffdshowt ja codekit asennettu on päivitetty, ajattelin jos muilla sattuu olemaan samanlaisia ongelmia?
Sulla MP3 äänet ? Mulla oli sama ongelma ja pähkäilin jonkin aikaa sen kanssa ja aloinkäyttämään ogg ääniä koska en ratkaissut ongelmaa.
mulla oli samoja vikoja kun tein 2cdn rippejä. Luulisin että syy on liian suuri bitrate. en ole varma.
Testaappa eheyttää kovo. Mulla oli pirstoutunut 70% kovalevystä niin kuva nyki ja äänet jälessä. Autto kun eheytti.