Xvid --> vcd/svcd

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by mopar, Nov 12, 2003.

1. mopar

mopar Member

Trophy Points:
    11
    Mikähän mahtais olla pielessä kun yritän kääntää Xvid leffaa vcd/svcd:si TMPGEnc:illä, niin koko ohjelma menee jumiin. Olen kokeillut kahta erillaista Xvid codeccia (koepi's ja joku toinen jota täällä neuvottiin vastaavanlaiseen ongelmaan) mutta ilman tulosta.
    Leffat kuitenkin näkyy BSplayerillä ilman mitään ongelmia.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. mopar

mopar Member

Trophy Points:
    11
    Olen yrittänyt suoraan TMPGEncillä. Kyse on siis nimenomaan Xvid-tiedostosta. Ainakaan mulla toi ohje ei näy kunnolla, kuvat on tekstin päällä.

4. Adder_78

Adder_78 Guest

5. Portsu73

Portsu73 Guest

Oon huomannut että TMPGnc pakkaa jumittaa kun leffassa on ac3 äänet. Olisiko kyseessä näin?

6. mopar

mopar Member

Trophy Points:
    11
    Joo, ilmeisesti ongelma olikin tuo ac3. Homma lähti toimiin tolla Adder_78 linkillä, KIITOS! Otin vielä käyttöön Cinema Craft Encoderin, niin rupes homma meneen huomattavasti nopeemmin. Tosta DVD2SVCD-ohjelmasta vielä senverran, onko lopputuloksessa eroa että polttaako valmiin leffan image tiedostosta vai vcd tiedostosta?? Ja mitähän tapahtuu kun ottaa Misc-välilehdeltä ruksin pois kohdasta "don't delete any files"??

7. NeFer

NeFer Active member

Trophy Points:
    66
    No valmiista imagesta kannattaa polttaa kun sen takia ne on sinne tehty :)
    Kun otat ruksin pois "don't delete any files" niin ei tapahdu mitään sen ihmeempää kuin että et voit ottaa hommaa uusiksi jos jokin menee pieleen (joudut aloittamaan alusta asti) kun ohjelma ei jätä tiedostoja tallennuskansioon...

Last edited: Nov 14, 2003
  8. mopar

mopar Member

Trophy Points:
    11
    Lisää kysymyksiä...mitenkähän onnistuu ogg leffan kääntäminen vcd muotoon?

Share This Page