Yahoo! toolbar

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by unny, Nov 30, 2007.

1. unny

unny Guest

Ongelma on siis yahoon toolbar. Varsinaisesti mitään toolbaria ei enää ole, koska poistin sen, mutta ongelmia tulee kun kirjoitan osoiteriville hakutekstin esim. afterdawn, tulee esiin jokin yahoon search sivu http://search.yahoo.com/search?ei=utf-8&fr=megaup&p=afterdawn eikä siis siirry suoraan afterdawnin sivulle.

Osoiterivi toimii oikein jos laittaa koko osoitteen www.afterdawn.fi. Ongelma on todella häiritsevä, kun on tottunut käyttämään mozillaa tietyllä tavalla.

Olen koittanut kaikkia keinoja joita olen täältä keskusteluista löytänyt, mutta suurin haaste on löytää koneeltani mitään merkkejä toolbarin olemassaolosta. Sitä ei näy lisää/poista sovelluksessa, ei hijackissa eikä suorita->regeditillä ei mistään...

En tiedä onko tästä haittaa ie:ssä, koska sen osoiterivi ei toimi samalla periaatteella. Toolbar sielläkin oli, mutta sen poistin.

Olen myös tarkoituksella asentanut yahoon toolbarin myöhemmin, ajatuksena että löydän sen ja voisin näin poistaa kaiken sen siällön, tämän saankin poistettua moitteetta, mutta edelleen jää sama vika.

Toivottavasti osaisitte auttaa, alkaa jo turhauttaa tämä. Kiitos.

2. Tepsu9

Tepsu9 Active member

Trophy Points:
    93

Share This Page