Eli kaikki ohjelmointitaitoiset ja mieleltään hiukan kieroutuneet (ohjelmointitaitoiset?..) jakamaan töitä, ja kehittämään uutta keinoälyä, joka toimii verkossa, ja käyttää siihen halukkaiden koneitten resursseja. Joku oikea koodaaja organisoimaan hommaa, nimeksi A.I.:lle vaikka. Ratkaisevia koodin pätkiä ja ideoita saa laittaa tänne. PS Löysin tommosen jutun muronsivulta http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=38&thread=105596 mitä mieltä otte simmosesta alykkästä p2p , php ftp tietoturvasysteemistä ym on varmaan jollakin tuuolla suunittella opensource trojektina simoinen systeemi tuliskohan tomosesta systeemistä mitään?
Juu luin ton sun kirjoittaman jutun aihesta, no ehkä tekoälyn kootaaminen on hiemaan aikasta, muutta idea ole muuten huono ajatus esm p2p-verkkon , internettin , tehokkanhakukonnen yhdistelmästä ole musta huonoidea . Sen verran viellä tosta verkkosta mun ajatus ois tämmöinen esm elokuvan pakkaus 1000 tietokonella DivX Formattin eikös ois nopeaa jos jaettais leffa pienin paloihin jotka menis verkkon yli usealle konelle pakkattavaksi, ja sen jalkken uppais takaisin ne pakketit omalle konelle , joka kokoo siitä divX-elokuvan .
lisäättän nopeamat tiedonsiirto esm useamasta paikkaa, älykäs tiedon/musikkin/videoiden ym sirto tai suora stream lähetys . No AD: käytäjillä ei näytä olevan kovin suurta kiinostusta aiheseen ,joka käsittelee jonkinsortin keinoäly kehittämistä ,joka yksi kaunispäivä huomaa että sillä on oma tahto ja pääsee käsiksi ydinaseiden laukkaisu koodeihin ja aiheuttaa tuomiopäivään .
koodattan Opensorcena esm mozila emule gnutella php irc irq yhdistelmin älykkäälä hakukonella joka vois haastaa altavista ja googlen, tai käyttää niitä tehokkasti , plus p2p verkkojen hyödyntäminen , nopeat tiedonsiirot ja tietoturva alusta vapaa koodaus kieli vaikka java c c++ perl ym . Onko kiinostusta
Mä koodasin jo yhden tollasen... mutta siinä vaihees kun se rupes litkii mun kaljoja niin se oli pakko tuhota... )
Jo todella vakavaa no montako olvia se kerkes juoda enneen kun kerkesit tuhota sen. Pitää varoa näköjään että se ei pääse juomaan munkaan kaljoja.
Sehän on keksity joskus toisen mailmansodanaikaan mikänlainen hökötys liee, tämä salakirjoitusta purkava kone on eiks se ollut jolla , liitoutuma onistui purkamaan saksalaiten salakirjoituksen jota he pitivä vahvana että jos sieltä jotain sai joskus käänettyä se on vanhenutta tietoa. Koska ne luuli että ihminen yrittää purkaa käsin koodatuja viestejä , no nehän ei ottanut huomion toisella tuolella on kone joka purkaa heidän salakirjoitusta .
Turingin kone: Merkit: / Luku/kirjoituspää : 1. Tunnistaa onko ruudussa / vai ei 2. Osaa pyyhkiä viivan jo ruudussa on sellainen 3. Osaa kirjoittaa viivan ruutuun jos siinä ei ole sellaista 4. Pysyä paikallaan / liikkua yhden ruudun oik./vas. Tossa on koneen toiminta.
Jos tekis Amicalle , C64 ja muille vanhemmille koneille , jupa juu eipäs . Jos keinoälyn koodaminen sumealla lokiikalla eisk se mene näin periaattessa onko punainen auto musta - ja kone jouttuu itse valitsemaan ei kyllä on en tiedä. mutta mistä tietää toin auton värin kysymys , vastaus jos sille ei opetteta vain annettaan kysymys . Noi jos palais aiheesen skynet tai mikä se nyt onkaan.
Streamin sirtoon vois kehittää helíx ja matroska , oli joku muukin open projekti ynnä muuta openia internet 2 tuettava vai taitaa olla vielä tutkimus/militari käytössä että ei taida ihan heti tulla sovwelluksia streamin tallenus . löyttykö ohjelmoia open sorsa homiin . Ehkä virtuaali minän vois luoda.
stomppa82, minkälainen kokemus sulla on ohjelmoinnista yms.? Oletko tosissasi vai pelleiletkö? Toisaalta mielenkiintoista luettavaa mutta kuulostaa aika ISOlta jutulta
En kyllä pelleille , vien idea eten päin hieman viellä idea ei ole mun keksimä vain muron sivulta otettu jos joku kiinostus kans tommosesta . Sitä en tiedä oliko joka alkuperäisen idean esittänyt oliko se tosissan.
Onkohan kukaan tuolla muropaketin sivuillakaan tosissaan?? Onko kukaan oikeasti tehnyt mitään?? Edes jonkin näköistä suunnitelmaa tai jotain...sä kyselet ohjelmoijia, mutta kuka haluaa alkaa koodaamaan tollasta projektia ilman mitään suunnitelmaa??
Ei varmaan kukan ilman mukaan ilman suunitelmaa mihinkään , mutta hieman hiljasta on kyllä ei ole keskustelua aihettanut pahemmin . Muropakettisa liekö ne on tosissa mutta on hieman ideoten tuhlaamista tomonen homma, että joku muu voi sitten ohjelmoa tommosen esm MS järjestelmä ois pitänyt omana tietona . Mutta pitääkö tätä tehä 100% tosissan ? , ehkä ois pitänyt pitää itse turvan kiini.