Yhteyden pätkiminen

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by MadNike, Jun 23, 2007.

  1. MadNike

    MadNike Member

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli pelikoneen netti on alkanut viimeaikoina pätkimään noin tunnin välein. Muilla koneilla ei ole samaa vikaa vaan ainoastaan pelikoneessa.
    Verkkokortti on intergroitu emolevyyn (Asus P5B Deluxe) ja on ollut käytössä jo vuoden ilman samanlaista ongelmaa. Kaikki ajurit on asennettu ja koneen sisältä ei löytynyt mitään silmäänpistävää vikaa. Eli missä vika?
     
    Last edited: Jun 23, 2007
  2. afterwin

    afterwin Regular member

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    1,338
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Tarkempaan seurantaan vaan. Mitä teet silloin kun pätkii? Pätkiikö samalla sivulla vai kaikilla? Ilmeisesti olet ainakin netissä jollakin tavalla? Siitä vähän riippuu mitä teet, että miten havaitset pätkimisen? Ja kuinka tarkasti tunnin välein pätkii? Miten pätkiminen sitten loppuu? Teetkö asialle jotakin? Vai alkaako toimia aivan itsekseen? Kuinka pitkä on tuo 'pätkiminen'? Onko tapahtumienvalvonta tarkistettu? Ajurit asennettu? Onko pakettikone vai itse kasattu? Siitä vähän riippuu mistä löytyy oikea verkkokortin ajuri. Ilmeisesti olet siis tarkistanut jo löytyykö verkkokortille uudempaa ajuria?
    Oletko asentanut ohjelmia vaihtanut osia ja vika ilmestyi sen jälkeen?
     
  3. MadNike

    MadNike Member

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Yhteys käy poissa aivan sama mitä teen. Netti käy noin sekunnin poissa, mutta sen saa heti päälle. Tämä ei haittaa kuin pelatessa jolloin lentää serveriltä. Ajurit on asennettuna ja olen tarkistanut uudetkin ajurit. Pelikone on itse kasattu. Pätkiminen alkoi ilmeisesti kun olin asentanut uusiksi koneen. Olen kokeillut usealla eri verkkojohdollakin.
     
  4. LFB

    LFB Member

    Joined:
    Feb 1, 2007
    Messages:
    32
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    mulla sama ongelma korjautu, kun poistin f-securen palomuurin ja sallin parin tunnin ajaksi kaiken verkkoliikenteen. en o vielä keksiny miten ja mitä asetuksia tulisi siitä löysätä.

    mut väliaikaisena ratkaisuna oon nyt kytkeny windowsin palomuurin päälle ja f-securen pois.
     
    Last edited: Jun 25, 2007

Share This Page