Onko kukaan vieläkään löytänyt vikaa DC++ ja torrenttien ongelmiin kun nettiyhteys katkeaa ainakin minulla 5-30 min päästä kun aloitat lataamisen ja yhteys palaa vasta kun buuttaat koko koneen.Rupeaa menemään pikkuhiljaa hermot kun ei mikään auta ja ennen on toiminut moitteettomasti kaikki.Laataamis nopeuksissa ei mitään vikaa mutta kun pysyis yhteydet kunnossa.
No joo alkoihan se kun päivitin koneen sisuskalut uusiin. Olen kokeillut verkkokortin päivityksiä ja biossia yms. mutta ei auta.
Siis ajurien päivitystä vai ihan uutta verkkokorttia? Mulla kävi niin että ostin uuden koneen ja alko pätkiin samallalailla. Ostin siihen uuden verkkokortin ja loppu se pätkiminen. Oishan se tietty menny takuuseen mutta en jaksanu lähettää koko konetta ku on integroitu kortti. Ja vielä ku ne on niin halpoja nuo verkkokortit että maksan ennemmin sen 15 euroa ku ootan kuukauden konetta takuusta...
En ole uutta korttia kokeillu mutta täytyy kokeilla. Ihmetyttää vain että mikä siinä integroidussa voi sitten olla että se on viallinen ja tosi monella muullakin on ilmenny samaa vikaa vaikka ei ole konetta päivittänytkään.
Kiitos kuitenkin,kokeilen uutta korttia kun eihän tuo nyt kallis ole ja on sitä rahaa turhempaankin laitettu.
mulla omassa emossa sama homma...normaalilla piuhalla oli parhaillaan 2 päivää yhteys poikki kun luulin että soneralla on jotain häikkää.laitoin netin sitte usb:llä kii koneeseen nii toimii.
Laittakaa koneisiinne erillinen pci väylänen verkkokortti ja homma toimii taas eikä mulla ainakaan yhteydet mene enää poikki.