Yhteys katkeaa ja ei yhdistä takaisin Restart

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Nezof, Jul 30, 2010.

  1. Nezof

    Nezof Member

    Joined:
    Dec 20, 2008
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Speedstream 5450
    D-link Dir 635.
    Atheros AR8121/AR8113 PCI-E Ethernet Controller.
    Elisa laajakaista.
    Windows XP
    Norton 360

    Internet yhteys katkeaa välillä ja väittää, että internet on yhdistetty vaikka en pääse minnekkään. Kun yhteys katkeaa ja yritän korjata sitä se on mahdotonta koska kaikki mikä sijaistee Ohjauspaneeli > verkkoyhteydet ei suostu avautumaan. Kerran sain painettua "korjaa" lähiverkkoyhteydelle eikä mitään tapahtunut. Eräällä toisella kerralla laitoin taas että poista verkkoyhteys käytöstä ja mitään ei tapahtunut, sammutin koneen käynnistin uudelleen nettiyhteys oli poissa päältä yhdistin ja toimi. Ainoa mikä siis auttaa on että sammuttaa koneen ja käynnistää uudelleen ei edes modeemin tai reitittimen käynnistäminen uudelleen vaikuta asiaan. On erittäin rasittavaa kun en pysty jättämään konetta lataamaan suuria tiedostoja siksi aikaa kun olen poissa koneen ääreltä. Minun pitää olla koneen luona koko ajan että pystyn lataamaan. Oon kokeillu vaikka mitä ja ettiny ei auta. Kenellää mitää ideaa mistä vois johtua. Tää ongelma on ollu mulla viimeset 3kk eli siitä lähtien ku D-Link Dir 635 vaihettii vanhaa Dlinkin langattomaa reitittimee. Mulla on yhdistetty toi Dir 635 piuhalla koneesee. Nii ja vanhaki Dlinkki pätki aluks tunni välein sit joutu kattelee vuoden no sit meni nii että parin minuuti välei.
    On myös erittäin rasittavaa kun pelaan jotain koneella niin kun lopetan pelaamisen netti on katkennut ja kone pitää käynnistää uudelleen että saan sen toimimaan. Olen huomannut, että se auttaa kun käyn alt+switchin avulla välillä selaamasssa konetta muutaman sekunnin ja alan taas pelaamaan. Tuota täytyy toistaa vähän väliä että ei tarvitse sammuttaa konetta pelaamisen jälkeen.

    EDIT: Äsken tapahtu taas, nettiyhteys katkesi pääsin verkkoyhteyksiin painoin korjaa yhteys kesti hetken ja yhteyden korjaus epäonnistui. No sitte pistin että poista verkkoyhteys käytöstä onnistu mutta sit ku yritin yhdistää takas nii valitti että "Yhteyden muodostaminen epäonnistui."
     
    Last edited: Jul 31, 2010
  2. Nezof

    Nezof Member

    Joined:
    Dec 20, 2008
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    ONGELMA RATKAISTU Torrent clientin asetuksissa vikaa
     

Share This Page