Yhteyskohtainen DNS-liite ei näy

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Decius, Dec 14, 2006.

  1. Decius

    Decius Member

    Joined:
    Aug 9, 2006
    Messages:
    32
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Kun kirjoitan komentoriville ipconfig näkyy muut ip:t eli koneen ja motukan ip ja aliverkon peite ja oletusyhdyskäytävä.Mutta ei näy yhteyskohtainen DNS-liite jonka käsittääkseni pitaisi olla ulkoinen IP
    Luulen että tämän takia ei DC++ toimi.Apuja plz.
     
  2. bscd

    bscd Active member

    Joined:
    Mar 2, 2003
    Messages:
    1,947
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Eiei...tuo ei todellakaan ole sama asia...Ulkoisen IP:si saat selville täältä.
     
    Last edited: Dec 24, 2006
  3. Decius

    Decius Member

    Joined:
    Aug 9, 2006
    Messages:
    32
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ei,tuo on nyt ihan peruskamaa.Päivitin modeemin ja sain siihen uudemman biosin.Yhteyskohtainen dns -liite ja ulkoinen ip ovat sama asia.Kerro jos olen väärässä mutta 99,9% varma olen siitä.Ja Nyt kun kirjoitan esim.mainitemasi myip.Saan saman ip:n kuin mikä nyt näkyy yhteys dns:ssä.

    Mutta mikäs on ensisijainen DNS-liite? Sitä ei näy.Osaan kyllä aukoa portit ja tiedän kuinka DC++ saadaan aktiiviksi.Siihen on oppia.Mutta
    Tämä tulee luonnollisesti komennolla ipconfig/all.Tämä on nyt sitten mysteeri johon tarvitsisin apuja.Jos voit vastaa pian.Hermo menee kun joutuu olemaan passiivissa.
     
  4. Decius

    Decius Member

    Joined:
    Aug 9, 2006
    Messages:
    32
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Juup.Onneksi jätin sen pienen varauksen(99,9%)Ei se ole niin.Täytyy tedä jotain.Selvitänhän minä tämän(rkele).
     
  5. Jartsis

    Jartsis Member

    Joined:
    Dec 29, 2006
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Joo, tosiaan selvitin tämän DNS-asian sinulle jo tuolla toisessa topikissasi. Tässä nyt vielä varmuudeksi lisäinfoa, ettet sekoita enää pahemmin:
    http://fi.wikipedia.org/wiki/DNS
     

Share This Page