Yhub alottelijan onkelma..

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by kakku, Feb 28, 2005.

1. kakku

kakku Member

Trophy Points:
    11
    Moips, ajattelinpa tänään vaan testata laittaa oma dc++ hubi pystyy, päädyin softavalinnassa (kuulopuheiden mukaan) helpoimpaan ratkaisuun eli Yhubiin.

Nyt kaikki näyttäis olevan ok, olen konffanu sen helppitiedoston ohjeitten mukaisesti, kyhänny DNS:ät ip-osoitteelleni jne, mutta yhdistäessä en edes pääse ite sille hubille sisään :D

"Connection time-out"

Käytän itse DC++:aa active modessa siten että trafiikki kulkee koneelleni, reitittimessä asetetun, tietyn portin kautta.

Mistäköhän toi taim-autti ? Tähän on nyt joku helppo ratkaisu varmaan mitä en vaan hokaa.. :p Apuva..

Last edited: Feb 28, 2005
  2. urnin

urnin Regular member

Trophy Points:
    26
    heti tuli mieleen palomuuri. esimerkiks voi olla windowsin oma palomuuri päällä, se kun tykkää tehä moista kiusaa.

jos ei sit toimi ni kannattaa käydä varmaan ne asetukset pari kertaa lävitte :)

paha sanoo tarkemmin ku moinen ongelma voi tulla niin monesta eri asiasta.

kai sä ny oikeeseen osotteeseen yrität yhdistää? etkä mihinkään dns-nimipalvelimeen. en oikeen ite hogannu mitä tarkotit sillä että kyhäsit nuo DNS:ät ip-osotteelles :p

3. kakku

kakku Member

Trophy Points:
    11
    Jees nyt toimii :p

Piti vaan ohjata toi 411 portti mun reitittimen läpi koneelle.

Saa tulla käymään kylässä -> funkis.no-ip.info

:)

4. pe5ta

pe5ta Guest

muuten hyvä jos sitä hubia pitäis päällä? :D:D:D

5. sscamino

sscamino Guest

vähän samaa ongelmaa, enkä tuolle funkis.no-ip.info hubille päässyt minäkään.. oisin vinkkejä kysynny

Share This Page