Moips, ajattelinpa tänään vaan testata laittaa oma dc++ hubi pystyy, päädyin softavalinnassa (kuulopuheiden mukaan) helpoimpaan ratkaisuun eli Yhubiin. Nyt kaikki näyttäis olevan ok, olen konffanu sen helppitiedoston ohjeitten mukaisesti, kyhänny DNS:ät ip-osoitteelleni jne, mutta yhdistäessä en edes pääse ite sille hubille sisään "Connection time-out" Käytän itse DC++:aa active modessa siten että trafiikki kulkee koneelleni, reitittimessä asetetun, tietyn portin kautta. Mistäköhän toi taim-autti ? Tähän on nyt joku helppo ratkaisu varmaan mitä en vaan hokaa.. Apuva..
heti tuli mieleen palomuuri. esimerkiks voi olla windowsin oma palomuuri päällä, se kun tykkää tehä moista kiusaa. jos ei sit toimi ni kannattaa käydä varmaan ne asetukset pari kertaa lävitte paha sanoo tarkemmin ku moinen ongelma voi tulla niin monesta eri asiasta. kai sä ny oikeeseen osotteeseen yrität yhdistää? etkä mihinkään dns-nimipalvelimeen. en oikeen ite hogannu mitä tarkotit sillä että kyhäsit nuo DNS:ät ip-osotteelles
Jees nyt toimii Piti vaan ohjata toi 411 portti mun reitittimen läpi koneelle. Saa tulla käymään kylässä -> funkis.no-ip.info
vähän samaa ongelmaa, enkä tuolle funkis.no-ip.info hubille päässyt minäkään.. oisin vinkkejä kysynny