Uudella foorumilla se on erittäin helppoa. Painat ketjussa (esimerkiksi vaikka tässä ketjussa) kenen tahansa käyttäjän nimen vieressä olevaa nuolta ja valitset "Lähetä yksityisviesti". Toinen vaihtoehto on viedä hiiri navigoinnin vasemmassa laidassa olevan nuolen päälle, valita "Yksityisviestit", sitten painiketta "Luo uusi yksityisviesti" jonka jälkeen voit määritellä vastaanottajan nimen ja sitten kirjoittaa viestin.
En tiedä mitä softaa se Quiote käyttää, mutta ainakin minulla tuo "nuoli navigoinnissa" on oikeassa reunassa. E: Ajatuskatkos varmaan, mutta pakko oli näpäyttää.
miten löydän omat keskustelut mihin olen vastannut =) tää uudistetrtu sivuosto on vähä vaikee vielä en löydä vaikka olen etsinyt aika pitkään
Tämä ominaisuus (kuten asetukset sivukin) puuttuu vielä toistaiseksi, mutta tulee varmasti pian. Seuraa tätä ketjua, siellä dRD ilmoittelee kun uusia ominaisuuksia/muutoksia tulee: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/810837
Luettujen yksityisviestien poisto puuttuu. Tuliskos tohon lähiaikoina pientä korjausta, että vois poistella noita yksityisviestejä. Vanhassa Ad,ssä oli viestien poisto.