Latasin siihen mediacenter Tvpack 2008 päivityksen,sen jälkeen alkoi toimimaan ylen tekstitys,tekstitelevisio,kanavanvaihto nopeutui.hyvä päivitys.Kun on asentanut tämän päivityksen,niin joutuu määrittämään media centerin uudestaan eli hakemaan kanavat.kaikki pysyy muuten ennallaan.latasin päivityksen täältä: http://www.4shared.com/file/58970555/b40c8d8f/MediaCenterTVPack2008-KB953272-x86.html?cau2=403tNull
Jaa-a. Itse olen ladannut tuon päivityksen 3kk sitten. Vaikka tekstitys toimii (+++) niin ohjelmasta tulee paljon epävakaampi. Välillä täytyy MC sulkea ja laittaa uudelleen käyntiin että toimii. Nimittäin kun vaihtaa kanavanipusta toiseen, kaatuu ohjelma.
Toivottavasti sulla on vista. Tämä toimii vain vistalla. Sinulla pitää olla myös vistan SP1-päivitys.
Mulla on tässä semmonen ongelma, että Ylen tekstitykset näkyy ainoastaan uutisten aikana. Oon lataillu noita update-paketteja ja kokeillu uudempaa ja vanhempaa, mut mikään niistä ei koske mun käyttöjärjestelmää, joka on siis Vista 64-bit. Ihmetyttää todella kun siis Ylen tekstit näkyy, mutta ei näy. Oiskos kellään tähän minkäänlaista ratkaisua? Edit: ja tulipa mieleeni, että uutisissakin näkyy tekstit vain koska ne on todennäkösesti poltettu kuvaan niissä "ei live ulkomaan uutisissa".