Elikkä olis tollanen kone kaverilta tulossa minun kellotettavakseni. Intel Duo Core 2200 mhz NVIDIa Geforce 6600 DDR2 4GB Kiintolevy 750gb Miten lähtisitte kellottamaan, kun olisi saatava vielä tuosta konetta joksikin aikaa, (aiemmin oli ilmeisesti meininki ostaa uusi) Pelejä pitäisi pystyä pelaamaan, mutta ei nyt ihan uusimpia. BIOS ei ole lukittu, joten sitäkautta tämä projekti lähtisi liikkeelle, paristo on myös sellaisessa paikassa, että tehdasasetukset saa nopeasti takaisin. Tuulettimia minulla on, joten jäähdytyksen kanssa ei tule olemaan ongelmaa. kysymys 1) miten lähtisitte prosessoria ja näytönohjainta, onko väliä kumpaa kellottaa ensin? Kysymys 2) Mitä luulette tuosta koneesta saavan irti noin suurinpiirtein? Kellotaajuutta ei tietääkseni ole tuossa rajattu mitenkään. Kiitos vastauksista
Joku rakentavampi kommentti olisi ehkä asiallisempi, kuin lytätä toisen suunnitelmat olemalla pessimistinen. Kyllä tuosta koneesta irti saa, sen tiedän minäkin.
Ei kyllä saa. Näytönohjain pitäisi siinä tapauksessa kyllä ainakin vaihtaa. Kyseinen ohjain on noin 10 vuotta vanha. Tälle ääni. (tai sitten uudempien käytettyjen osien hankkimiselle)
Näyttiksen vaiholla vois tuolla jo pelata suht uusia pelejä. Ei noin vanhoilla osilla enää kellottaminen auta.
korjaantuisiko tilanne yhtään jos saisin tilalle NVIDIA Geforce 9600 näytönohjaimen? korjaantuisiko tilanne yhtään jos saisin tilalle NVIDIA Geforce 9600 näytönohjaimen?
ehkäpä käsken hommaa paremman näytönohjaimen ennen kelloomista. Mites tuo Prosessori? Onko riittävän hyvä?
Raskaita multiplayereitä sillä ei pelaa (battlefield yms.), mutta kevyemmät singleplayerit pitäis pyöri jotenki, uudet pelit ovat enemmän näyttisriippuvaisia. Jos emolevy tukee, niin käytettynä voisi saada halvalla core 2 quadeja.
Riippuu onko toi esim. E4500 vaiko E2200 ja tietenkin mitä tuolla koneella on tarkoitus tehdä. Molemmat noista on kyllä aika hitaita nykystandardeilla..
ai onko kyseessä läppäri? vaim itähäh kun googlettamalla (tuo on emon piirisarja btw, ei malli) ja se kertoo että kyseessä on mobiilipiiri ja kuvahaku täynnä läppärin emoja
Joku Intelin 7 vuotta vanha rassi kuitenkin. Ehkä tämä on toivoton projekti, mutta pakko koittaa kun lupauduin jo. Kiitos teille.
Opetellaas sitten se viestin muokkaus ennen seuraavia viestejä. Kertaalleen on asiasta jo huomautettu.
Anteeksi. Aiemmin minulle kerrottiin, että ei saa laittaa viestiä toisensa perään. Ja kehotettiin käyttämään edit. Toimintoa, jota olen nyt käyttänyt. En ymmärrä miten näitä viestejä tulisi sitten muokata.
@qwerty16 pkaksp tarkoittanee tässä yhteydessä sitä, että ei turhaan postata kahta omaa viestiä peräkkäin, kuten sinä tuossa äsken teit, vaan jos tulee uutta asiaa mieleen ja oma viestisi on viimeisin, niin sitä voi muokata siten, että se uusi asia tulee ilmi. Mitä itse aiheeseen tulee, niin yhdyn edellisiin tuon näyttiksen vaihdon kanssa. Prossun ylikelloja voit kokeilla, mutta eipä se mikään pitkäaikaisratkaisu ole...