Yritin kellottaa kaverin konetta mutta kun sen käynnistää näyttöön ei tule kuvaa eikä näppäimistössä ja hiiressä pala valot. Tietokone kumminkin toimii kun emolevyn patterin otti irti ja laittoi takaisin. Koneen osat virtalähde: Cooler master 600w prosessori: amd fx(tm)-4100 Quad-Core-Processor emolevy: msi990FXA-GD65
Eli justiinsa kertoimia. Cpu voltage näkyy olevan auto-moodissa.... josta päästään jatkokysymykseen millainen cooleri on makoilemassa prossun päällä? Vakiolla ei kannata paljon nostella kelloja ja sitä kautta jännitteitä. Luvassa on korkeita lämpötiloja sekä sirkkelimäistä vinguntaa.
Siis kuva on otettu heti kun nuo kertoimet on nostettu koska ohjeistin kotoa käsin. Volteiksi laitettiin 1.3 joka toimii minulla moitteitta. Vakio cooleri on mutta minulla se piti lämmöt aika hyvin kurissa kun itse kellotin vakio coolerilla. Mutta vaikka lämmöt nousisi eikö kumminkin jotain kuvaa näytöllä pitäisi näkyä?
Kaikki prossut on yksilöitä. Tuohon voisi törkkäistä vaikka 1.4V ja jos toimii niin pikkuhiljaa pudotella cpu-voltteja. Saisi jotain rajapintaa. e. Onhan virranhallinta-asetukset ohjauspaneelissa: Paras suorituskyky?
Onhan kaikki cpu turbot, cool'n quietit, jne pois käytöstä? @Karies, käyppäs prokkispuolella, ja lisäiles siekin sinne niitä kuvia taas välillä, mites uudet ropellit huilailleet?