olin jyskälässä ralleissa ja yllätyksekseni näin eräällä mieskatsojalla afterdawn.com somisteisen t-paidan... mistähän näitä saa?
Minäkin vallan innostuin tuosta paidasta (Aika myöhään tosin) ja kävin lukemassa ton threadin. En kyllä tosin huomannut mitään linkkiä, mistä tollasen vois tilata Eli saako noita ylipäätään enään tilattua, mistä ja mikä on hinta?
Minä tunnustan olleeni Ouninpohjan pätkällä aD:n paita päällä. Hieman kakaristosta maaliin päin. En kuitenkaan käynyt Jyväskylässä, jos näit katsojan nimenomaan siellä.
Paitoja ei myydä tällä hetkellä, mutta jonkinverran varastoa on edelleen olemassa, joten myynnin aloittamista voidaan harkita taas jossain vaiheessa -- tosin T-paitojen myynti näin syksyn tullessa on vähän hölmöä hommaa, mutta
Kiitoksia vastauksesta dRD Onhan tämä syksy tosiaan hieman hölmö ajankohta tuollaisten myymiselle, vaikka itse tykkäänkin kyllä pitää t-paitoja myös hieman kylmemmilläkin säillä. Yritän tästedes tutkailla hiukan tarkemmin tilannetta, jos vaikka tuon paidan tilaamiseen sattuisi tilaisuus vielä tulevaisuudessa.
Hyvinhän noita paitoja voi myydä, suomessa lämmitykset taloissa ja veikkaisin et ad-kansa pahemmin ulkona värjöttele
Miten ois taas ideakilpailu kevään 2005 paitojen ulkoasuun, kolmelle parhaalle ne kolme viimeistä paitaa?