Olen käyttänyt Im Too You Tube converteria Trial-versiona ja hyvin on toiminut. Siinä oli kuitenkin se puute, että se toisti omaan tiedostoon tallenusta videosta vain 3 minuuttia. Ostin siis täysversion, mutta nyt sitä omaa tiedostoa ei saa soitettua millään. Olen kokeillit useilla eri formaateilla ja useilla eri soittimilla, mutta il- man tulosta. Olen tehnyt monta dvd-levyä aiemmin lataamistani videoista ja nämä levyt em. soittimet kyllä toistaa. Missä siis vika? Mielenkiinnosta kokeilin uudelleen Trial- versiota, muttei sekään enää toiminut kuten aiemmin. Mielenkiinnolla odotan kommentteja.
Vaikea edes arvata, kun ei tunne ko. ohjelmaa. Pitikö maksullinen versio ladata ja asentaa uudelleen, vai lisättiinkö demoversioon vain saatu rekisteröintikoodi? Koodi kannattaa siirtää copy-paste-menetelmällä. Latasitko ja asensitko maksullisen version erikseen? Silloin demoversio olisi varmaan kannattanut poistaa ennen uuden asennusta. Ehkä nyt kannattaisi ensin poistaa koko asennus Windowsin Lisää tai poista sovellus -toiminnolla ja sen jälkeen vielä puhdistaa pois rekisterimerkintöjä CCleaner -ohjelmalla. Tämän jälkeen sitten asennetaan maksullinen versio uudelleen. Mieleen tuli, että saattaisiko trial-versiosta olla jäänyt rekisteriin joku ongelma, joka estää uuden version toiminnan, vai toimiiko ohjelma edelleen, mutta lopputulosta ei voi toistaa? Jos katsot lopputuloksen tietoja, niin näyttääkö kaikki koodekki- yms. tiedot olevan kuten toimivassa videossa? Oletan, että koska ohjelma on ennestään tuttu, et ole vaihtanut sellaiseen koodekkiin, jota videoplayerisi ei tunne.