Eli youtubessa nään videot mut en kuule ääniä. Mutta esim http://www.albinoblacksheep.com/flash/taters.php tässä kuuluu. Youtubessa äänet on täysillä -> ei silti kuulu Kaikki muut koneen äänet toimii, musa yms. Olen asentanut firefoxin ja flashin uudelleen. Ennen on youtubessakin kuulunut, nyt ei vaan kuulu. Vähän vaikea on sanoo mitä oon tehny viime youtube vierailun välissä kun siitä on aikaa.. Olen selannut netistä ohjeita mutta ei oo toiminut.
Mulla kans on yhdessä koneessa kadonut Youtubessa äänet. Aboutlugins firefoxin URLiin näyttää Flashin spl ja swf Käytössä Kyllä ja Flash peleissä äänet kuuluu. Vain youtubessa ne katoaa.
Asensin vielä Quicktimen uudelleen, ei auttanu.. eikä voi olla selaimen asetuksista ku ei toimi Internet Explorerilla, Operalla eikä Firefoxilla..
Tuli testattua IE:llä ja paljastui, että youtube kuuluu hyvin himmeästi IE ja FireFoxissa. Äänenvoimakkuussäätö, Pää ja Aalto on täysillä, volume potikansta näytössä nupit kaakossa kuuluu hiljaa. Muilla sivuilla Flash ääni toimii normaalisti.
Klikkaa työpöytää hiiren oikealla ja siirrä hiiri uusi sanan päälle ja valitse siitä tekstitiedosto.Kopioi alla oleva: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32] "midimapper"="midimap.dll" "wavemapper"="msacm32.drv" "aux"="wdmaud.drv" "wdmaud.drv"="wdmaud.drv" "wave"="wdmaud.drv" "mixer"="wdmaud.drv" "midi"="wdmaud.drv" Tallenna tiedoston nimellä vaikka korjaus.reg Tuplaklikkaa sitä. Jos ne youtuben äänet tulisi tällä.
Ei vaikuta. Ja noi rivit oli OK rekisterissä. "wdmaud.drv"="wdmaud.drv" ainoastaan puuttui, mutta ei sitä ole niisäkään koneissa, jossa youtube toimi normaalisti.
Juk1 Sulla on koneella toi quicktime.Kokeile tätä säätöä sen ääniasetuksista.Äänen ulostulo >taajuus:44.1 kHz ja Musiikkisyntetisaattori> general midi.Tällä eräs sai äänet toimimaan youtubessa. Itsellä ei tätä ongelmaa ole ollut ,joten olen mielenkiinnolla yrittänyt etsiä ratkaisua.
Itellä ratkes ongelma. joku nyyppä oli kääntänyt youtuben ikunassa volumen nollille. Enpä ollut huomannut tota you-playerin namiskaa.
Outoa on se, että nyypät tyhjentää firefoxin kaiken cachen ja oletusasetus youtuben sivuun jäi minimiin.
Ei mulla ratkaisun kannalta mitään sanomista (ongelmaa) ole. Tulee vaan mieleen, tallettaako youtube IP:n perusteella tai jollain spywarella asetuksen äänen volasta ko. konella. Hämärää on välillä tää bittien käytös.
Ok.. en tota Quicktimeä ees kokeillu ku formatoin koneen ( oli muutenkin niin hidas ). Nyt tietty toimii.
Ongelmaa voi kokeilla ratkaista lisäämällä rekisteriin (HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32) valuen(mikäs se hieno suomennos tälle oli) “wavemapper“ ja arvoksi “msacm32.drv“. edit: sieltähän se löytyy jo aikaisemmin kun olisi tarkkaan vaan lukenut. Joka tapauksessa tuolla olen jo muutamassa eri tapauksessa saanut äänet pelittämään.