Terve Ensin asentaessani Zonen ilmaisversiota se alkaa valittamaan truevectorin päällä-olosta, jonka jälkeen tietysti suljin truevectorin ja installointi onnistui moitteettomasti. ZA käskee käynnistää koneen ja niinhän tietty teen, mutta koneen käynnistyessä ZA ei jatka toimintaansa, eikä netti toimi. Painaessani odotuksen jälkeen lopulta ZA pikakuvaketta tulee teksti, että kohdetta tai polkua ei ehkä voida käyttää, tai puuttuu käyttöoikeudet :S Käyttöoikeudet kuitenkin olen tarkistanut moneen kertaan ja kaikki on kohdallaan. Eli ei anna käyttää asennuksen jälkeen, herjaa vaan aina samaa. Mitäs tekisin? Kiitti jo etukäteen!
pistä suosiolla joku vanhoista versioista linkistä voit ladata en kyllä itse päivittäisi uusimpaan koska näköjään se on ollu noinkin ongelmallinen http://www.oldapps.com/old_version_download_ZoneAlarm.php itse toimivaksi todennut versiot Zone Alarm 6.0.667.000 Zone Alarm 6.1.737.000
^^Latasin ZAn 61737 version, mutta painaessani asennus kuvaketta tulee windowsin virheilmoitus, joka kertoo, että tuota on suljettava :S Mitähän tälle mahtais? Tarkistin taas oikeudet ja truevectorin. Kiitti!
-- no sulla on kyllä rekisteris solmussa tai vähä muutaki vikaa koita ny poistaa kaikki vanhat zonet ensin. Sitten putsaa vähä rekisteriä vaikka ccleanerilla ja asennat uusiks.. tai koita sitä toista versiota.. minulla ainaskin toimi ihan ok..