Aiheutuuko mitään ristiriitaongelmia, jos käyttää tämän ZoneAlarm -ohjelman kanssa AVG antiviruksen ilmaisversiota ??? Kun olen lukenut että ZoneAlarm ja Avast! voi aiheuttaa näitä ristiriitaongelmia ainakin.
Ei pitäisi olla mitään ristiriitoja, mikäli käytät ilmaista ZoneAlarmin palomuuria ja AVG:tä virustorjuntana. Käsittääkseni ZoneAlarmista on saatavilla ns. kokopaketti, josta löytyy sekä palomuuri että virustorjunta, jolloin erillistä virustorjuntaohjelmistoa ei kannata käyttää.
Itsellä ainakin kävi niin että kun käytin Avast ja ZoneAlarm yhdessä niin kone hidastui ja käynnistys meni todella hitaaksi.. Mutta kun vaihdoin virustorjunnan AVG. niin ongelma hävisi saman tien. Eli ainakin minulla ilmaisversitot AVG + ZoneAlarm toimii todella hyvin yhdessä. Nyt olen käyttänyt monta vuotta eikä ole ollut virusten kanssa mitään ongelmia. Ainakin itse voin suositella näitä yhdessä.
Tutulla oli ongelmia AVG+ZA combolla.. Piti vaihtaa Antivir ja ongelmat loppu, itekkin käytin Antivir+ZA comboa jonkun 4v ilman ongelmia.. Kokeilemallahan se selviää viimeistään.