Moikka.. Joutuuko Zoom Playeriä mitenkään säätämään asetuksista kun on käytössä AC3,CCCP+Haali ja CoreAVC??Samoi,mikäli käyttää DVD kiekkojen katseluun tätä ohjelmaa,ei siis pelkätää kiintolevyllä oleville videotiedostoille,niin joutuuko jotain asetusta muuttamaan? Onko millään sivulla opasta tämän käyttöön?
Eipä siihen oikein tarvitse koskea, paitsi jos ääniasetuksia ffdshow:n puolelta siinä muuttelee (en ainakaan itse ole kuva-asetuksiin sen kummemmin puuttunut). Kaiken lisäksi tuo CCCP:n mukana tuleva Zoom Player 5.50 Beta ei pyöritä DVD:tä, huomaat sen kyllä Jos haluat että pyörittää, lataa inmatrixin sivulta niitä kokeiluversioita (Home Prerium, MAX...)
Moi.. Luultavasti joudun poistamaan tämän CCCP:n ja asentamaan uudestaan ilman tätä playeriä.Tämän jälkeen joudun latamaan erikseen tämän Zoom playerin sivuilta josta neuvoit.Itse olen hieman tuskastunut,kun DVD kiekkoja joita katson niin tuli tämän koneen mukana sellainen playeri kuin "CyperLink"(Power DVD6)Siinä on ollut koko ajan säätämistä.Tiedostoja joita olen katsonut kiintolevyltäni on käytössä ollut tuo MPCHC.Siinä ei ole ollut ongelmia.Ajattelin vain jos saisi playerin,joka ajaa nämä molemmat asiat. Sivumennen sanoen tässä on ollut näitten koodekkien kanssa ongelmia.Yritin ainakin 500 kertaa tuota ffdshow:ta koneelleni.Meinas hermot mennä.En saanut kuvaa sellaiseksi kuin olisin halunnut.Nyt on koneellani tuo CCCP+Haali,CoreAVC ja AC3.Ainakin se mulla toimii loistavasti. Osaatko neuvoa,miten nuo äänet pitäisi tuolta ffdshow:n puolelta säätää,kun haluaisin,että tuo AC3:n hoitaisi koko äänipuolen.Olen AC3:n ottanut pois käytöstä(ffdshow)Pitääkö tuohon äänipuoleen mielestäsi tehdä tuossa CCCP:n asetuksissa muutoksia? En tiedä mikä koodekki systeemi on sulla käytössä,mutta kunhan kysyin.. Toimii kuitenkin hyvin,vaikka kysäsinkin sulta neuvoja...