Kaverilla olin pistämässä linusdistrojen hakuohjelmaa koneelle ja törmäsin ongelmaan. Millään torrent-ohjelmalla ei saa yhteyttä trackeriin ja dc:kin toimii vain passiivisena. En löytänyt mistään ohjeita tähän. Itellä sama boxi eikä ollut mitään ongelmia hakea linusdistroja (ftp liian hidas )
Kyllä nuo oli tiedossa, mutta tuolta portforwardista ei löydy kyseistä moteemia ja tuolla 192.168.1.1 ei pääse mihinkään
http://www.zyxel.fi/?deptID=11274&searchword=645 Tuolla ohjeet miten pääsee purkkiin. Asetuksista pitänee valita bridge only ??
Onko tietokone paljoa haavoittuvaisempi vaikka jos olisi käytössä reititin ilman nat-palomuuria? Vanhat reitittimet on kaikki ilman nat-palomuurii ja mulla on reititin jossa on nat-palomuuri eikä siihen ole puhkottu yhtään reikää vielä...
Juu en tiedä missä vika, mutta tuo downloadin ohjeen mukaan voisi ongelma ratketa, noh huomenna katellaan ja ilmoitellaan
Se modeemi on jo sillatussa tilassa jos netti toimii. NAT:ia siinä modeemissa ei ole joten sitä on turha edes yrittää säätää. Ongelma on luultavastikkin palomuurissasi tms.
Laitas tänne ip-osoite ja oletusyhdyskäytävä jotka saat: Käynnistä -> Suorita -> cmd -> ipconfig/all Jos tuossa purkissa tosiaan on NAT, niin ei sinne varmastikkaan 10-alkuisella ip:llä pääse, kun se on ihan eri verkossa jos purkin ip on 192-alkuinen.
Tuossa purkissa ei ole NAT ominaisuuksia alunalkaen. Jos siihen sellaiset haluaa niin siihen laitettava 645r sarjan firmware. En kumminkaan suosittele vaikka ite oon laittanutkin.
Pistetään huomenna, mutta ihmettelen vain kun tuolla verkkoympäristössä ip on juuri tuo 10 alkuinen, mutta myip näyttää jo jotain 63.xxxxx