Zyxel 660H-61 ja WHR-G300N portin avaus

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by aarnis21, Apr 23, 2011.

  1. aarnis21

    aarnis21 Member

    Joined:
    May 20, 2010
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Moi,

    Koitan avata porttia utorrentille, mutta ei tahdo aueta.

    Minulla on modeemina Zyxel Prestige 660H-61 natista ja palomuurista avattu oikea portti. Mulla on siinä kiinni buffalo WHR-G300N wlan reititin, mistä olen sen tapin vääntänyt OFF asentoon, että toimisi pelkästään "välittäjänä". Kuitenkaan portti ei näy avonaisena. Mitä teen väärin? Entä olisiko tuohon jotain toisenlaista ratkaisua?
     
  2. aarnis21

    aarnis21 Member

    Joined:
    May 20, 2010
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Nyt meni hermot tohon modeemi+reititin yhdistelmään. Koskaan ne eivät toimi kunnolla ja yhteys välillä pätkii.

    Harkitsen tuota P660HW-D1 mallia. Siinä näyttäisi olevan wlan valmiina, joten ei tarvitsisi reitittimen kanssa leikkiä. Onko kellään kokemuksia tuosta ja onko tuossa helppo avata portti?
     
  3. dorbeetle

    dorbeetle Regular member

    Joined:
    Feb 22, 2011
    Messages:
    101
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kokeile toisinpäin eli Zyxel siltaavaan tilaan (googlella löytyy ohje) ja tee porttiohjaus Buffaloon (jonka kytkin ei OFF-asennossa).

    ZyXEL P660HW-D1 on myynnistä poistuva malli, jonka tilalle on tullut ZyXEL P-660HN-T1A

    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=41783
     
  4. aarnis21

    aarnis21 Member

    Joined:
    May 20, 2010
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kiitos, nyt toimii.

    Ihme juttu muuten, ensin koitin aukaista porttia 1604. ei näkynyt aukinaisena. Sen jälkeen kokeilin porttia 1610, sekään ei näkynyt aukinaisena. Sitten kokeilin vähän isompaa porttia (45682) ja se toimi lopulta.
     

Share This Page