ZyXEL G-570U toistavaksi... asetukset??

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by marjap, Dec 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjap

    marjap Guest

    Minulla on kotiverkko, joka toimii kyllä muuten moitteettomasti, mutta kun "siirsin" työhuoneen kauemmaksi tukiasemasta (tukiaseman paikkaa en voin vaihtaa), signaali ei riitä!

    Ostin ZyXEL G-570U:n, kun kuvittelin osaavani!

    "ZyXEL G-570U on langaton 802.11a/g tukiasema, joka pystyy toimimaan langattomassa verkossa tukiaseman lisäksi siltana, toistimena, tai sovittimena." sanotaan zyxelin sivuilla, ja tulihan tuo "pikaopas" laitteen mukana, vaan kun en osaa niin en osaa.

    Kotiverkkoon olen kyllä saanut 5 konetta omilla langattomilla verkkokorteillaan, ongelmana on tuo yksi kauempana oleva kone jolle pitäisi pystyä "jatkamaan" signaalia.

    Olen reitittimeen (modeemi-reititin) laittanut tuon Zyxelin mac-osoitteen, ja siltana yhdellä koneella on vastaava laite, mutta RJ-45 kaapelilla kiinni. Signaali ei kuitenkaan nykyiseen työhuoneeseeni riitä niin, että tekisin "purkista" sillan ja pitäisin verkkopiuhan koneessa kiinni.

    Käsittääkseni Zyxel pitäisi saada repeater -tilaan, jonka kyllä löydän laitteen asetuksista (repeater+ap)mutta siihen minun älyni sitten loppuukin.

    Ken vain osaisi auttaa, annan mielelläni tarvitsemiasi lisätietoja omista laitteistani ja asetuksistani.

    En ole mikään "nero" näissä hommissa, mutta jos viitsisi lähes kansantajuisesti laittaa ohjeita, olisin todella kiitollinen!!!
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page