Zyxel P-660H-D1 ANTEEKSI MUTTA LUKEKAA

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by noro89, Jan 10, 2011.

  1. noro89

    noro89 Member

    Joined:
    Jan 9, 2011
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Moro! Ensiksi haluan sanoa, että tein uuden foorumin, vaikkakin tästä aiheesta on varmasti tehty jo foorumeita, mutta on ongelmia todellakin ja ollut pitkään, ja olisi kiva päästä vihdoin pelaamaan ongelmitta. ONGELMAAN --->>
    ELI kuten mainitsin otsikossa modeemini on Zyxel P-660H-D1 ja oikea ongelmani on se, että kun koitan yhdistää peleihin, tämä vain etsii ja etsii niitä servereitä, eikä koskaan tule löytämään edes yhtä, kun taas jos yritän kaverini kautta liittyä peliin ( esim black ops:issa) Niin pääsen peliin, mutta pingini on kokoajan punaisella, joten en voi pelata niin älyttömässä lagissa, niinkuin ei voi kukaan muukaan. Joten, olen lukenut jo jotain foorumeita täältä, mutta ei niistä ota selvää kun kaikki haluavat apua ja sitten ei enää tiedä, että mikäkin aihe kuuluu mihinkin kysymykseen ja linkki yms. Joten olen jo tuolta zyxelin sivuilta mennyt kirjoittamaan user salasanan, jolla olen mennyt sisään, ja en voi enään vaihtaa sitä, joten miten voin resetoida modeemini, jotta pääsen vaihtamaan UPnP:n tai mikä pitääkään auki tai päälle, jotta nettini ei kokoajan lagaisi.

    Anteeksi kun tein uuden foorumin, mutta haluaisin tämän ongelman oikeasti pois.
     
  2. Datanen

    Datanen Guest

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    5,322
    Likes Received:
    68
    Trophy Points:
    108
    Käytätkö wlan yhteyttä siinä?
     
  3. noro89

    noro89 Member

    Joined:
    Jan 9, 2011
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Mulla on modeemi täällä yläkerrassa, ja siitä menee piuha suoraan boksiin. atm koitan ratkoo tota ongelmaa miniläppärillä, jonka voitin jostain kisasta ;) joten en edes käytä tätä kuin meilaamiseen ja chattailuun, joten veikkaan että nuo uudistukset tai puhdistukset ovat turhia tässä kohdassa, elleivät auta jotenkin boksia? Mutta miten saan resetoitua modeemini? tai miten pääsen käsiksi UPnP tai nat:tiin. Itse en yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä nyt, joten siksi raapustinkin tämän foorumin tänne, että saisin sanasta sanaan apua. kidi
     
  4. Datanen

    Datanen Guest

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    5,322
    Likes Received:
    68
    Trophy Points:
    108
    Modeemin voi ainakin resetoida sen takapuolen pienestä reset painikkeesta. Wlan kyllä saattaa mennä siinä päälle, eli se kannattaa sammuttaa jos et tarvitse.
     
  5. noro89

    noro89 Member

    Joined:
    Jan 9, 2011
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Anteeksi tyhmyyteni, mutta eikö Wlan ole langaton nettiyhteys? Tai sitten olen aivan pöpipää nyt. Ja sitten kun olen resetoinut modeemini, niin siellä zyxel sivustolla minkä salasanan laitan että pääsen käsiksi eri valikkoihin, eikä pelkästään ole enään se yksi sama kohta, jossa en voi tehdä mitään.
     
  6. Datanen

    Datanen Guest

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    5,322
    Likes Received:
    68
    Trophy Points:
    108
    Wlan on langaton nettiyhteys. Salasanaa pitäisi olla oletus 1234. Minulla sattuu olemaan sama modeemi.
     
  7. noro89

    noro89 Member

    Joined:
    Jan 9, 2011
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Okei, vielä haluan selventää ettei jää uupumaan mikään, joten kun laitan 1234 siihen resetoinnin jälkeen, pystynkö sitten tekemään nat:illeni tai UPnP:lle jotain?
     
  8. Datanen

    Datanen Guest

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    5,322
    Likes Received:
    68
    Trophy Points:
    108
    Niistä en tiedä mitään valitettavasti.
     
  9. noro89

    noro89 Member

    Joined:
    Jan 9, 2011
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ok no kiitos kumminkin, toivottavasti saan jostain sitten siihen apua vielä, tai löydän itse keinoni :) Kiitos.
     
  10. Tshlaber

    Tshlaber Regular member

    Joined:
    Aug 21, 2009
    Messages:
    132
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    28
    Mulla on toi P-660HW-D1, tiedä sit että miten paljo näissä on eroa mutta tässä ainakin pääsee nattia ja muuta säätää kun vaihtaa sen salasanan omavalintaiseks ja kirjautuu sillä(aina pääset sisään sillä 1234 salasanalla mut asetuksia ei voi sillä muuttaa). Network valikosta löytyy alavalikko NAT, sillä on nat asetukset ja portin ohjaus. Sit Advaced valikosta löytyy alavalikkona UPnP jossa on siihen liityvät asiat. Toivottavasti auttaa jotain.
     
  11. Tupe77

    Tupe77 Regular member

    Joined:
    Apr 9, 2010
    Messages:
    271
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kirjoitatko siihen 192.168.1.1 (tai mikä onkaan) tuon salasanan (1234) tai sen minkä olet vaihtanut tilalle.
    Zyxel tarjoaa siihen valmiiksi salasanaa (eli laatikko on täytetty, mutta se ei ole ylläpitäjän salasana. Klikkaa laatikkoa ja kirjoita sitten oikea salasana.
     
  12. Tshlaber

    Tshlaber Regular member

    Joined:
    Aug 21, 2009
    Messages:
    132
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    28
    Resetoinnin jälkeenhän tuo salasana on 1234, sen kentän kun tyhjentää ja kirjoittaa tuon 1234 siihen uudelleen niin voi muuttaa salasanan haluamakseen ja sillä salasanalla pääsee sitten säätelemään.
     

Share This Page