Zyxel P-660HN-T1A ja Xbox Live

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by S1NKK1, Nov 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. S1NKK1

    S1NKK1 Member

    Joined:
    Feb 23, 2010
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Soneralta tuli tilattua nopeampi laajakaistaliittymä ja päälle tuli tuo kyseinen modeemi. Ongelma on sinäänsä aika yksinkertainen, että en saa avattua porttia 3074 vaikka mitä yrittäisin, tulee vain ilmoitus, että 'dublicate port number'. Se taas haittaa pelaamista livessä, kun ei tahdo yhdistää mihinkään peleihin "Communication with xbox live servers has been interrupted". Mä olen yrittäny koluta koko netin läpi ja availlu portteja ohjeen http://www.livegamers.fi/main/articles.php?show=252 mukaan, mutta alkaa näyttää kyl jo pikkuhiljaa vähän siltä et modeemi lähtee sinne mistä on tullutkin.

    Sinäänsä en tiedä mistä ongelma johtuu, tai siis normaali surffailu onnistuu loistavasti mut pelaaminen ei. Soneran näkökanta asiaan on, että pelaaminen ei kuulu heidän tukipiiriinsä ja pitäisi ottaa yhteyttä zyxelin tukeen. Mua ei vaan suoranaisesti kiinnosta lähtee sieltä päästä kyselemään yhtään mitään, jos tämän voisi hoitaa pienemmällä työllä pois. Ps. ethän kysele tyhmiä esim. onko palomuurisi päällä tjsp
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page