MItä tehdä kun ei saa ladattua laillisella nopeudella. Npoeus 0-5Kb/s ja Utorrent sanoo no incoming connections. Unless the icon turns green, it could indicate a problem eith your network configuration. Mun mielest oon tehny kaikki sillai ku ollaan neuvottu eli PENKERE! Mitäs nyt? Tarttisko ottaa NAT kokonaam pois päältä? Miten otetaan ja miten vaikuttaa muihin juttuihi? Kysyn vaan...
ainaki ku meen sinne 192.168.1.1 sivul ja siel oon tehny sen ja siel lukee utorrent. kyl ne pitäis kunnos oleen. ja palomuuris lukee torrentin ja dc:n kohdal että salli. joku voi tietyst laittaa kunnon ohjeet porttien avaamisee ja sen mitkä portit ja osoitteeet siihen kuuluu laittaa. voi ol et oon tehny sen päi vittui.
Kiitos. Nyt on dc aktiivine mut torrentti ei toimi silti. Olen pistäny siihen ku se kattoo avoimen portin ni mikään ei ole auki. Vieläkin valittaa et on asetuksis jotain vikaa. Kerran oon saanu sen toimimaa mut sit taisin sählät jotai ja nyt en ole saanu enää. Ja sit toinen viel. COM Surrogate lakannu toimimast? Mikä se on ja millai sais kuntoo?