Zyxel Prestige 660H ja NAT

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by BlackWolf, Feb 15, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BlackWolf

BlackWolf Member

Trophy Points:
    11
    Jahas ongelma on seuraavanlainen.

On serveri ja kaks konetta kiinni samassa zyxelissä, saunalahtihan lupailee 5 julkista IP osoitetta joten olis kiva saada nuo käyttöön ainakin niin että sais serverille oman IP:n.

No jos laitan zyxelin siltaavaksi menetän suojatun lanin (näin näyttäisi olevan), sekä en saa rautapohjaista firewallia toimimaan.

Nuo ovat sen verran isoja juttuja jotta tuo siltaus ei ole mahdollisuus.
    NAT ja SUA oli käytössä, mutta kuinkas perhana paljon ottaakaan päähän käydä lykkiin holeja joka himpskutin ohjelmalle ja pelille sekä NAT:iin että firewalliin täytyy olla yksinkertaisempi keino?!

Zyxel itse mainostaa mahdollisuuta ajaa NAT full modessa ja valita sieltä multi to multi yms.
    Jolloin pitäisi saada ainakin tuon ohjekirjan mukaan ajettua useita sisäisiä IP:itä useille julkisille.

Nyt jos joku osaa kaiken tuon huonosti selitetyn sekametelisopan jälkeen kertoa minulle että mitenkäs saan tuon multi to multi tai one to one jutun toimimaan ilman staattista IP:tä niin olen ikuisesti kiitollinen. (tai ainakin seuraavaan probleemaan asti :p )

Kiitos.

Last edited: Feb 15, 2005
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page