Elikkäs mulla on dna:n 8/1 netti ja uppinopeus ei oo koskaan ollut yli 40kb/s eikös sen vähä suurempi kuuluisis olla? käyttiksenä on windows xp ja palomuurina on zonealarm.
Ihan tuossa bitcometilla, azureuksella ja netlimiterillä katsellut ettei lähde tavaraa tarpeeks nopeasti.
siellä on 0 eli eiköst se tarkoita että silloin ei ole mitään rajoitusta? Lataus nopeus on noin 700kb/s eli eikös se oo ihan tavis? Nii ja se on toinen onkelma et mä en pääse tonne purkin sisälle lainkaa kun pistän tuohon osoite riville 192.168.1.1 nii tulee se ettei saada yhteyttä olen kokeillut IE:llä ja tuliketulla ja kummassakin sama homma.
Komentoriviin ipconfig ja sieltä katot oletusyhdyskäytävän. Se on boksin sisäverkon ip, joka pitää kirjoittaa selaimeen. Siellä statistiikassa pitäis lukea Upstream speed: 1024 kb/s
Korkea upstream nopeus heikentää verkon dataa. Liittymäni on saunalahti 1M/1M, ja olen joutunut pudottamaan uppini 768kb:seksi. Ongelma tuli boksin ja sauniksen kättelyssä. DSL-linja ei tahtonut nousta ylös millään muulla keinolla kuin tuolla upin pudotuksella. Kysy onko DNA kenties pudottanut sulta upstreamia. ööö, uteliaisuudesta, mikä palomuuri sulla on?
Vaihda TCP/IP asetukset Verkkoyhteydet-> Lähiverkkoyhteys(tms) -klik- ->Internet protokolla (TCP/IP)-klik- ->ja siihen vaihdat noi seuraavat. IP-osoite 192.168.1.2 Aliverkonpeite 255.255.255.0 Oletusyhdyskäytävä 192.168.1.1 Sitten saat yhteyden purkkiin kun kirjoitat selaimeen 192.168.1.1 Kun tehnyt tarvittavat säädöt purkkiisi, laita takasin osotteiden automaattinen haku. T: Aleksi
Lakkas koko netti toimimasta ja siltin ei päässyt sinne asetuksiin. Zone alarm suite mulla on käytössä.
Onks useampi ku yks kone verkos? Lataa Everest sill näkee paljon on download ja upload... jos ei auta soita dna:lle ja valita??
Eli tuossa määritit verkkokortille kiinteän ip:n. Jotkut modeemit tarvivat tuon määrityksen asetuksiin pääsyä varten. (yleensä siltaavassa tilassa olevat) Netti ei toiminut sitä varten koska saat ip:si dynaamisena, eli automaattisesti muuttuvana isp:ltä. Vaikea kyllä uskoa, että isp noin paljon uppia rajoittais, mutta ota tosiaan ja soita sinne dna:lle.