1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Question 2000-2500e pelimasiina

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Thorian, Jun 26, 2017.

1. wwallu

wwallu Senior member

Trophy Points:
    243
    Siinä on linkit vaikka kuinka moneen testiin. Ei muuta kuin tutustumaan.

Sullahan on tosiaan ollut vähän ongelmia ylläpidon kanssa tuolla. Mutta jotta elämässä säilyisi tasapaino täällä on ihan päinvastoin. Ja porttikiellotkin jonkin verran tuntuvampia (kuukausi vastaan pari päivää).

2. Ehni

Ehni Active member

Trophy Points:
    73
    @i7Extreme jännä kuinka ryzenin julkaisun aikaan linkkailit nimenomaan io-tech uutisia ja foorumeita ja painotit kommenttiosiota kun siellä muutamat haukkuivat ryzeniä. Nyt taas koko sivusto on amd - myönteinen ja ei kannata ottaa tosissaan... voi herranjestas sentään.

Se kyllä riittää että netin avaa kerran päivässä niin tulee 1-3 negatiivista arvostelua/juttua intelin uudesta alustasta... nyt ne värilasit pois päästä

3. i9Extreme

i9Extreme Senior member

Trophy Points:
    113
    Olen tutustunutkin ja kaikki kehuvat hyvänä/ erinomaisena julkaisuna.:)
    Älä vääristele! Ei ne haukkuneet, olivat vain ongelmissa, jota toin esiin ja kuulemma edelleen on ongelmia, (on toki parempi tilanne nyt).

Mulle riittää tämä väittely, ei auta enää kysyjää, kerroin jo oman vaihtoehdon.

4. Persjalka

Persjalka Guest

Trophy Points:
    93
    Itse liioittelet että intel on aina paras,ja amd:n näyttiksiä/prossuja ei missään tilanteessa kannata ostaa.Eräskin käyttäjä häipyi sivustolta vähin äänin kannatettuaan yhden valmistajan politiikkaa.

Share This Page